Siames iFokus

Siames

Etiketttillsalu
Läst 1267 ggr
SergeantHanna
0

Maximas bebisar, snart 6 veckor

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag rotar runt efter bilder på småttingarna. Det är väldigt svårt att lyckas få till bra bilder på de en och en när det för tillfället bara är jag hemma som kan fota!

Det är liksom ren lyckoträff när man lyckas få en av de att fastna på bild :)

Damerna:
Platina (brun)
Argon(brun)
Kobolt (choklad)

Herrarna:
Xenon (choklad)
Tellur (choklad)
Jod (choklad)
Neon (brun)

Jag var från början säker på att det skulle bli Platina som skulle stanna kvar, men jag blir mer och mer osäker. Det finns nämligen en liten skrutt som är något alldeles extra, lille Neon. Det återstår att se om vi kan behålla någon alls, det är ju lite trångt här hemma…

Bebisarna föddes 6 november och finns i Landskrona, och är redo att flytta hemifrån i slutet på januari.

Pappa till bebisarna är IDP*Hoffens Imse (Pascal) och mamma är S*Namsooks Peach Pearl (Maxima).

Millimina
0

Grattis till de små! Glad

SergeantHanna
0

Vi börjar med stortjejen Platina.

SergeantHanna
0

Här har vi näst minsta systern, Kobolt (bredvid Platina - trångt ska det vara, då är det mysigt)

SergeantHanna
0

Buspojken (en riktig bandit) Tellur

SergeantHanna
0

Neon (man lyckas sällan få en bra bild på den här pojken i vaket tillstånd - han lider av pussa-kameran-syndromet precis som sin far)

SergeantHanna
0

Xenon, återigen en svårfotograferad pojk. Jag får återkomma med bättre bild…

SergeantHanna
0

Jod, också en busig pojk (som har kladd på hakan på den enda bilden jag lyckades få till idag.. Snyggt!)

SergeantHanna
0

Sist ut är minstingflickan Argon

SergeantHanna
0

Svettigt värre att försöka få de här vildarna stilla :)

Jag lyckades inte få in bilderna i själva inlägget (undrar om det är bredbandet som är för långsamt så att det är därför det kommer upp felmeddelande?). Imorgon gör jag ett nytt försök på lite mer välartade porträttbilder tagna i dagsljus…

kalindas
0

Kyss

/Elisa

Ninja
0

Vilken fin familj Kyss Tellur ser verkligen ut att ha bus i blicken!

Siameshona
0

OJ!! vilken underbar bild på hela familjen. Jag vart alldeles varm i hjärtat när de visade sig över skärmen. Så gulliga små liv!

Helenaf76
0

Grattis! Vilka små sötnosar!! Kyss

Helenaf76
0

Vilka små sötnosar! <3 Grattis!!

SacredSouls
0

Kyss For en skjønn og vilter gjeng du har hjemme. Gratulerer så masse.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

kattguld
0

Vilket härligt gäng! KyssOch roliga namn Skrattande

marieirene
0

Jätte finaKyss

hecajon
0

Kyss Så söta man kan vara!

MijmuPix
0

Grattis till kullen!

SergeantHanna
0

Tack så mycket allihop Glad

Jag har inte lyckats få till mer välartade bilder, det är ju bara full fart och bus och brottning och hittepå hela tiden!

Jag ska lägga in de bilderna jag har lyckats ta i alla fall, och så får jag komplettera när turen är med mig och någon bara råkar sitta fint och välartat tillräckligt länge för att jag ska hinna fippla rätt med kameran Skrikandes

SergeantHanna
0

Xenon

Hehe, ingen porträttbild direkt men en bild som verkligen är "Näsan" på pricken Glad. Den är tagen 17/12.

Han blir kallad Näsan dels för att han har störst nos av chokladskruttarna (de andra tre ser jag fortfarande inte skillnad på, de är lika som blåbär), men mest av allt kanske för att han alltid lyckas lägga näsan i blöt och ska vara med och ivägen överallt Skrattande

SergeantHanna
0

Neon, min mysnisse

SergeantHanna
0

Platina, lite småsur över strypgreppet Foten i munnen

SergeantHanna
0

Argon, våran minsta lilla dam. En väldigt arg liten fröken som slåss som kamphund vid matskålen! Oskyldig

SergeantHanna
0

De tre cholkadmusketörerna är det en väldig fart på, och när jag väl har fått en av dem på bild så vet jag oftast inte vem av dem det är Skäms… De är så lika, inte bara till utseendet utan även till sättet.

Efter att ha zoomat in på flera bilder så vet jag i alla fall att det är Jod på den här bilden, tack vare att lite av märkningen på baktassen syns. Men så här se de ut alla tre i alla fall, hihi, så det är bara att tänka sig två till bredvid Cool

[lisme]
0

Søte små alle sammen, men Neon var litt spesiell Kyss Flotte navn har de også fått!

SergeantHanna
0

Neon är verkligen den perfekta kombinationen av sin mamma och pappa, en sån liten prins! Han gillar att pussas och mysa med pappakatt, och skäller som en liten hund när han vill bli upplyft i famnen på en och inte får uppmärksamhet.

Hihi, husse i huset tyckte att det var alldeles för krångliga namn som inte alls passade till katter. Men är matte kemiintresserad så är hon Flört

hoffens
0

De är så fina alla. Du får pussa dom från farmor.

Helenaf76
0

Kyss Riktiga godingar!!

alltidsiames
0

Så coola!Kyss

SacredSouls
0

Kyss Kjempefin gjeng.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus