PiaMias Babyer
Jeg har fått mange spørsmål på mail om hvordan det gikk med PiaMia… Dessverre ble det ingen småttinger på oss. De ble nok absorbert og kom ut som blødninger. Men til alt hell har PiaMia vært i fin form hele veien. Og over nyttår blir PiaMia kasteret. Og "mor" sin utstillingspus i stedet for avlspus… Gleder meg til å stille en kastrert hunnkatt, noe jeg aldri har gjort før ;)
Det var fryktelig trist at det ikke ble flere småtroll etter min kjære PiaMia. Men uansett, det viktigste for meg er at PiaMia fremdeles er en sunn og frisk katt… Og som jeg elsker over alt på jord.
et lite bilde av gulljenta mi
Med dette ønsker vi alle sammen en Riktig God Jul
för att det inte blev några kattungar
fär att PiaMia mår bra
/Elisa
Synd at det endte sånn for PiaMia, men det er supert at det gikk bra med henne iallfall! Og så har du jo Rose etter henne 

Stakas lille PiaMia….. ! Men som du sier er det jo det viktigst for denne lille prinsessen at hun er ved god helse og mammas lille go'jente. Noe jeg vet at hun er
Om hun er like interssert i utstillinger som ho matmor er, kan sikkert diskuteres…. :). Men det viktigste for henne er vel og være der ho mor er …… 

Vad tråkigt det inte blir flera mini PiaMior hon är verkligen en av mina siames favoriter men det viktigaste är ju hon mår bra och jag är med sugen på att ställa kastrathona har heller aldrig gjort det 

Så tråkigt att det inte blir några fler småttingar efter PiaMia.
Men otroligt skönt att höra att hon mår bra. 
Vad tirst att det inte blev några kattungar efter PiaMia. Men det är precis som du skriver huvudsaken är väl att hon är en frisk katt och som blir älskad för den hon är.
Rithwa
Ja det var trist dette her. Men nå ser vi faktisk frem til å stille i kastratklassen, noe jeg tror kan bli kjempemorro…Og som lisme sier har jeg jo datteren til PiaMia…
og kattunger er uansett på tur til himmelriket vårt… så ut i januar kan vi igjen kose oss med småttinger, om alt går bra selvfølgelig.. Men her vokser i allefall magene på 2 puser.
Det var tråkigt, men säkert skönt för PiaMia att få bli kastrat. Nu får hon kose sig med mor och bli en kjempefin utställningskatt. PiaMia är en av de vackraste katterna jag vet. Hon har "det". 
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus
Så trist det var med PiaMia. Godt at hun er i form og at alt er bra. Hun blir sikkert en veldig god ekstra mamma når det kommer barnebarn og da kan hun jo kose seg masse med de. 
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus