5 hoppende kaniner!
Nå er kattungene begynt å bli store, og alle sammen har tatt kaninlooken på seg
I morgen er de 10 uker gamle, og dagen skal feires med at de får hvert sitt stikk i nakken. Det er første gangen vi vaksinerer kattunger før de er 12 uker, så vi er litt spente på hvordan det vil være.
Bårr er min spesielle lille gutt, eller mer riktig er vel kanskje at jeg er hans spesielle menneske? Han skal kun sove hos meg, akkurat som mamman hans da hun var liten. Når han blir trøtt kommer han løpende over gulvet mens han roper høyt! Så klatrer han opp beinet mitt - som regel det venstre - mens han maler som en liten motor. Ligger hunden i fanget mitt stopper han der ei lita stund for å stelle henne litt. Han sliter en smule med den lange pelsen hennes og strekker seg så godt han kan for å få vasket hele lengden. Når han er ferdig med hunden, klatrer han opp på skulderen min og begynner å stelle meg. Øreflippen, halsen og håret mitt må vaskes, så han har en stor jobb! Vel ferdig med å stelle mennesket sitt sovner han og ofte drømmer han så de små bena vifter og han lager søte,lave kattungelyder.
Alle kattungene er veldig flinke til å spise både tørrfór og våtfór, og jentene og Eleseus klatrer opp på hylla der voksenkattematen står. De skal ikke spise maten som står på gulvet nei! Det er bare Bårr av kattungene som fortsatt går på åpen kattedo - sammen med de voksne kattene. De fire andre kattungene går på kattedo med tak. Tror de gjør det også på grunn av at de kan leke med døren til kattedoen. Når en av dem går på do, sitter de andre utenfor og venter på å overfalle stakkaren
Det er full fart og mye moro - fantastisk gøy å ha kattunger! Jeg var jo ikke hjemme da de to forrige kullene var små, så det har vært ekstra morsomt for meg med dette kullet.
Bårr
Eleseus
Helga Levion
Marie Van Loos
Ylajali
Til slutt et bilde av den største og den minste katten i gjengen. View er en super godgutt som fertil, han er ikke stresset i det hele tatt og deltar gjerne i leken med store og små. Kos har han alltid plass til og alle de små er populære kosedyr for View
I løpet av uka blir View kastrat og skal flytte til Bergen
Så herlig gjeng lisme.
Lille Bårr har alltid vært spesiell synes jeg så da er det jo ikke rart han ble litt sånn ekstra mamma gutt. 
Er litt misunnelig på den store gjengen deres.Kunne godt tenkt meg en fem -seks kattunger løpende rundt juletreet vårt.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Så fina de är!

Herlige bilder på skjønne katter.

Jättemysiga ungar!!!

Jätte fina. 
Bårr låter som en mycket speciell liten kille 

/Elisa
Eleseus är fortfarade min favvo