Brunmaskad siameshane säljes
Nu har vi bara Pascal kvar och det skär i mitt hjärta när jag tänker på att han måste flytta. Han är en underbart gosig katt som älskar att kela och sova i knät. Spinner så fort man tar i honom, älskar alla människor, pratar gärna och är en riktig hejjare på att apportera. Hade jag inte köpt Sigge redan så hade den här lille herren utan tvekan fått bo kvar, men jag kan inte ha två hanar och har inte riktigt plats med en kastrat till så därför måste jag försöka hitta ett nytt hem till honom. Snyft…..
Han heter Liljekattens Pascal och han är född den 22 juli.
Far: CH. S*Sandvretens Obelix, SIA n 21
Mor: CH:Liljetassens Tingeling, SIA b
Vid intresse kontakta Lotta Lilja
0480-37191, 0704-85 64 83
For en herlig liten sjarmør Lotta.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Oj, va snygg han blivit! Länge sen ja såg honom. 
Jättefin!
/Elisa
Så fin, han kommer sikkert til å bli en flott voksen siamesermann 
Jättefin liten gosse, jag skickar vidare till spekulanter om jag träffar på några.
Tack!
Han är väldigt fin. Öronen är ju lite för höga, men annars har han jättefina längder, lång rak nos, kanonbra haka, ögon med både fin form och färg. Fast hans största tillgång är hans temperament. Han är bara helt underbart go! Åhhh……
han har ett fint utryck, som jag tycker om. Vacker
Hur många procent skulle du gissa av alla siameskattungar som föds har öronen riktigt lågt satta? Tänk på alla bilder vi ser här och på alla hemsidor man kollar runt på.

Fina killen.. nästa gång blir det en siames här hemma tror jag
#7 Tack! 
#8 Har ingen aning, men inte är det många. De flesta är ju rastypiska siameser, men inga stjärnor på utställning. Det är ju bara en liten klick av alla katter som säljs som är showkatter, men de allra flesta säljs ju också "bara" som sällskapskatter och då är ju ett underbart temperament mycket mycket viktigare än låga öron.
#9 Låter som en god idé. Tänk vad Vincent skulle bli glad åt en liten siamesfröken. 
Härligt uttryck. Brunmaskat är nog min favorit ändå. 
Idag har Pascal flyttat. Han kommer att bo utanför Kristianstad hos sin lilamaskade syster Odessa från förra kullen. Han kommer få det kanonbra med sin syster och en halvoriental som sällskap. Mycket trevlig personal dessutom som tar bra hand om dem. 
Perfekt!