Siames iFokus

Siames

Etikettkattprat
Läst 1614 ggr
Nonimonos
0

Kolla vad jag hitta.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Behemot hitta en hel tunna med ved och snodde snabbt en egen pinne - man kan lätt missta honom för att vara en hund. Det vart någe tok när han fick ta över rollen som husses superpolare när han fick avliva sin hund.

kalindas
0

Myskille! Kyss
Odin brukar ha de idéerna här hemma. Gott att tugga på ved.

/Elisa

cerwinvegas
0

vad fin han är Kyss

cleo
0

superfinSkrattande

Millimina
0

Känns skönt att se… Normal kille vill jag säga… Flört

Mercedes leker gärna "herre på täppan" på vedkrogen i sommarstugan.

Hemma vill hon gärna leka med hundarnas nallar och tugga på deras tuggben… Flört

SacredSouls
0

Kyss Så herlig han er Lina.En så spesiell gutt.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Zandrinos
0

Fin killeKyss

Siameshona
0

Han är så fin. Påminner om Pacino som är som en hund. Tugga/bit/slita. gullungar

kalindas
0

Finns fler likheter. Pacino och denne killen är två av Sveriges snyggast spottade Orientaler. Kyss

/Elisa

Beige
0

Så härligt att se Behemotpojken njuta av livet Kyss

Bra idé att samla ihop ved till vintern Glad

Nonimonos
0

#8 Ja spottar det har han gott om - jag ska se om jag har någon ny bild på den store tjocke killen med sina spottar.

Han njuter väldigt av livet denna kille. Han är så stor och tjock pga av att han går in i rollen som storebror till sina 9 småsyskon lite väl hårt. All deras mat ska ätas och man ska absolut gå på bebislådorna - så allt hamnar utanför när han krafsar…hum

Jag har även sådan lådor som bara bebisar kommer in i (jag gör dom med större plastbackar med lock som jag gör lufthål i och så ett hål på sidan (precis som vanliga huvtoaletter) som inte är stort nog för en vuxen. Men nog tränger sig stora kattungen Behemot in där alltid - han hade ju sån låda som liten så han vet minsann. Suck.