Siames iFokus

Siames

Etikettkattprat
Läst 1480 ggr
CoralReefs
0

Bebisar med vitt!

Här kommer en liten samlad bild på mina vita bebisar..

Två sys, en bicolor, en tricolor och en padda!

[lisme]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jeg bare gjentar det jeg har skrevet som kommentar i bloggen din, Angelica Flört

Gratulerer  med nytt kull! Om disse kattungene får det samme gemyttet som Joker, og i tillegg et bra utseende er de kommende eierne av kattungene VELDIG heldige! For Joker er bare helt fantastisk! Han har lengder både når det gjelder kropp, profil, hale og bein. Han har ei super øyefarge og en vakker trekant. Legger inn etpar bilder av "storebror" for å vise hvor flotte disse små kan bli Glad Bare se den øyenfargen!

Joker i panel på Cool Cats der han ble BIS. Laaaang fin og muskuløs kropp! Dessverre ser man ikke hele halen hans for den er super! Hele 38 cm lang er den….

kalindas
0

Jättefina! Kyss
Den lilla tricolouren måste väl vara en av de första tricolour varianterna i Sverige?

/Elisa

alltidsiames
0

Åh, så vackert. Grattis!

Rokkur
0

Så söta! Häftigt med en tricolourKyss

"The animals of the world exist for their own reasons.
They were not made for humans any more than
black people were made for whites or women for men."

Alice Walker

Zandrinos
0

Häftiga färgerGlad

cleo
0

grattis massor från oss.. Holiday sitter här och så stolt.. det blir väl samma ylande inatt på bjässen nu när han har något stort att firaKyss

[hakkapelitta]
0

Chokladpaddan ser ju supermumsig ut! Kul färgpalett Skrattande

Siameshona
0

Åh, vilken mysig liten grupp. Puss på dem

cerwinvegas
0

Grattis till kullen

Vilken färg utdelning wow säjer jag baraKyss

Det blir kul att se mer bilder på dessa skönheter

CoralReefs
0

Stort tack Lisme =) Jag är väldigt glad för eran skull och att det har gått så bra med Joker! Han ser helt fantastisk ut! Och ja ögonfärgen hade han redan som bebis…har aldrig sett något liknande på en katt med rött då dessa brukar förlora något av sin ögonfärg.

Kalindas, ja jag kan tänka mig det. Har inte sett till några tricolorvaranter ännu.

För övrig är även jag lycklig över alla dessa färger..och vad det ser ut som så har alla utom en fått vitt vilket var huvudsyftet med denna parning.

Liljekatten
0

Supergrattis till alla vitfläckar! Så himla roligt att det blev fyra av fem med vitt. Glad Nu dröjer det inte länge förrän det vimlar av vitfläcks-OLH och SYL. Flört Du måste lova att fota dem mycket och bombadera oss med bilder på godingarna.

Beige
0

Grattis till en läcker kull Tungan ute 

och jag håller med, bombadera oss med bilder.

hecajon
0

Grattis till den fina färgglada kullen, vad häftigt!

Nilla
0

Grattis till ett härligt gäng! Glad

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

SacredSouls
0

Kyss Grattis til en gjeng herlige små. Gleder meg til å se masse bilder av disse etterhvert.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

CoralReefs
0

Tackar!

Givetvis skall jag bildbomba er!!! Ge mig någon vecka bara så skall ni få bilder=)

Nizeli
0

Grattis medl de herlige små.Kyss

marieirene
0

Grattis! Så finaKyss

Alowera
0

Vad kul med vitfläckar! Grattis till kullen!Kyss

Felicula
0

Grattis till kullen, rödvitt är jätteläckert, vad hade du för färger på de övriga som låg lite under?

kattguld
0

Stort grattis till en läcker blandning! Vill se mera bilder. Särskilt av tricolorn, tror jag.Kyss

MalinL
0

Grattis till kullen! Glad

Attacks
0

Snakk om fargerikt kull. Du får være flink å poste bilder i ukene som kommer.

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

[Golgadoth]
0

Åh så vackra! <3

Juliette-
0

Jätte grattis till pluttisarna vad härliga färger