9 uker gamle!
I morgen er Pipingarna 9 uker, og det merkes når vi skal prøve å ta bilder av dem! Det er blitt tatt mange hundre bilder av de små i dag men resultatet var ikke spesielt bra. Det har vært mørkt hele dagen i dag, overskyet i tillegg til mørketid virker inn på det aller meste. I tillegg er det ikke like enket å lure kattungene til sånn at man får tatt bilder av dem. Må bruke blitz og da kniiiiiper de øynene sammen så hardt de kan!
Lille Bårr er slett ikke så liten lenger, og han har lagt sin elsk på meg. Han skal sove hos meg har han bestemt og da skal det være sånn! Han er veldig flink til å klatre opp buksebeina mine, og like flink til å klatre på dem når jeg ikke har bukser på. Godt at jeg ikke har normal følelse i huden! Han er nå søt den lille gutten, han skal ligge tett inntil halsen min når han sover. Jeg kjenner labbene hans tråkke meg på halsen, han smatter på tunga og snøfter litt. Siden han er en liten sjarmør må jeg bare sitte der og holde ham til han våkner. Sitter jeg foran pc´n skal han også ligge inntil meg, så jeg må bruke venstrehånden for å holde ham oppe. Det tar litt tid å skrive med bare en hånd men det går! Og hva gjør man ikke for en sånn liten skjønning?
Eleseus synes han er så stor at han trenger ikke å spise Kitten lenger, han liker best RC Siames 
Begge guttene er til salgs!
Så kommer bilder av 3 jenter som skal flytte til Sverige. Tror det sitter noen på andre siden av grensen og teller dager til de kan flytte 
Helga Levion
Marie Van Loos
Ylajali
Så store dem er blitt.

…och vackra! 

/Elisa

Sötnosar!!

De växer så det kankar. Riktiga skönheter!!
Skjønne små lisme.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus