Siames iFokus

Siames

Etikettfotogalleri
Läst 861 ggr
Himmeltinden
0

kattehaug med noe attåt:)

Som alltid er senga mi opptatt… så når natten kommer er det liten plass for mennesket… men, men… pene er dem i allefall..

Med PiaMias kull har det muligens gått helt galt… hun har blødd en del. Så det er bare å vente å se… Skulle til vetrinæren i dag, men ble oppringt at jeg ikke kunne komme alikavel fordi vetrinæren hadde blitt sjuk. Så da får vi bare vente å se hva som skjer… den 3 er PiaMias termin. Men jeg tror nok at babyene har absorbert og kommet ut i blødningene hennes.. dette var mildt sakt veldig trist for oss her hjemme… Vi gledet oss så masse til PiaMia babyene..

alltidsiames
0

Så synd om lilla Pia-Mia, man blir så ledsen. Men bilden är väldigt vacker.

kalindas
0

Hoppas att det är någon liten frisk bebis kvar åt lilla PiaMia. tråkigt när det går så snett. Rynkar på näsan

/Elisa

Avions
0

Nämen goa PiaMia…Rynkar på näsan

Ziamizzimo
0

Stakars lille PiaMia. Vet at du ønsket deg dette kullet veldig mye. Det viktigste er likevel lillefrøkna har det bra. Å det har jeg forstått på deg at hun har :)

[lisme]
0

Veldig synd det som skjedde med PiaMias små, men det viktigste er jo som Bente sier - at PiaMia har det bra!

Zandrinos
0

Stackars PiaMia, det är inte roligt när det krånglar.

Siameshona
0

Usch va trist. Vi håller tassarna

Himmeltinden
0

Takk skal dere ha… Ja hovedsaken er at PiaMia er i form.. Og det er hun. Og fremdeles har hun jo litt mage. Så et lite håpe har man jo, selvfølgelig.

kattguld
0

Håller tummarna för att där ändå är något smått i magen.

En särdeles vacker katthög har du.

Helenaf76
0

Så tråkigt att höra om PiaMias bebisar, men skönt att hon trots allt mår bra. Och kanske kanske finns det ett litet sött paket i magen :-) Håller tummarna!!

SacredSouls
0

Så nydelig bilde av gjengen din Kyss 

Krysser fingrene for at PiaMia har en liten bebis igjen i magen sin.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Rithwa
0

Så tråkigt för PiaMia och dig. Håller tummarna för att det finns en eller flera i magen.

marieirene
0

Håller tummarna!