Hoffens K-kull II.
Jag har varit hemma hos Hoffens och fotat syskonen K. Min son och jag blev alldeles betuttade i Kashmir, så det blev naturligtvis extra mycket foton på honom.
Det är vardagliga bilder, då tiden var knapp och blixten var på. Tonårssonen mutades med pizza och prinsesstårta för att gå med på fotosession och mossigt kattsnack…
Lille Kashmir ligger och tvättar sig noggrannt…
En så otroligt lugn och cool unge.
Kameran bara knäppte och knäppte och den lille gossen låg kvar och njöt av uppmärksamheten.
"-Här behöver det nog tvättas och naggas lite till…"
Oooooh, vilket litet charmtroll, Vi ville bara ta honom och springa…
Brorsan Kelso med tassar doppade i grädde…
Kelso var ett svårfotat yrväder som inte ville stå still en sekund och de blå ögonen blev runda som tefat, när tanten fyrade av kameran. Men vilken stil han har!
"-Nä, morsan, jag gillar choklad bäst. Jag vill faktiskt ha bägge två…" ( Nillas son Kim.)
Liten söt babianunge….åh, förlåt Orientalunge! Här en ljuvlig liten flicka i choklad.
Trenne syskon börjar bli trötta efter fotosessionen. En mycket vacker chokladgosse blickar mot kameran.
Kashmir igen…han putsar sig såååå noga. 
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Ååååå vilka underbara ungar.
Så himla söta
Ja det är inte lätt att fota dom när dom är på språng hela tiden,men Nilla du kan du.
Jättefina bilder! 
Vågar inte åka dit innan de är vaccinerade. Hade varit kul att se dem "live"..
/Elisa
Det er så søtt når de små vasker seg og gjør det samme som de store kattene
Veldig fine bilder av skjønne kattunger!

Så söta 

Åh så söta!!
<3
Halleda såna små gräddnosar! Dom kommer att bli vackra!
Så fine bilder Nilla.Nydelige kattunger og son.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Jisses amalia vilka gullungar!

gullungar

Vilka små charmtroll

Tack Pernilla för du tog dej tid, att komma in. Du skulle ju vidare och hade många mil att köra. Du får köpa en GPS. Önska dig en i julklapp. Hoppas du kommer in igen när du åker för att fira jul.
Nydelige bilder av skjønne puser… og en veldig flott og sjarmerende sønn;)
Helt helt underbara!
Lyfte upp Inez till skärmen och visade henne bilderna på småsyskonen. Hon tyckte vi borde ha en sådan också, för att hjälpa henne hålla ocicaterna på plats 
Vilka små underbara varelser! 

Kelso har ju en jättefin färgfördelning och Kashmir är ju bara ursöt! Jag gillar katter med färg på nosen. Ska bli spännande att se hur Kashmir blir när masken utvecklats lite mer. De två andra pralinerna är inte så tokiga de heller.