Siames iFokus

Siames

Etikettkattungeprat
Läst 1649 ggr
kalindas
0

Skatbarn 4,5 månad

Nu fick jag äntligen möjlighet att fotografera Ellie & Elliot i bra ljus. De blir 5 månader den 3/12 och visst har de blivit vackra. Kyss

Kalindas Elliot med sina vackra gröna ögon!

Kalindas Ellionora söt som socker

/Elisa

cerwinvegas
0

Helt underbara båda 2..Kyss

Han har en otroligt grön färg på sina ögon… men Ellies är inte dåliga dom heller.Glad

Siameshona
0

Antingen är det Skatan som bara föder fotogeniska ungar!! eller så borde du bli fotograf. Ottan var lika snygg han på dina kort

kalindas
0

Det är nog snarare kameran och ljuset som gör det. Kan trycka av flera bilder samtidigt. Då bör några bli bra..Glad

/Elisa

Elegantangel
0

Kyss

Fairy84
0

Herregud vilka vackra katter Glad

prodigy
0

Fantastiskt fina båda två!

Hur blir det, kommer du låta Elliott gå i avel?

kalindas
0

Om någon vill/vågar låna honom. Men då måste jag veta detta så fort som möjligt. För annars blir han kastrat om en eller två månader.
Det som gör det svårt är att jag har haft utbrott av herpes här. Men Elliot har varit frisk hela tiden. Inte ens nyst.
Sen är han svartsmoke och vit. Vilket gör att det bör vara orientaler han får dejta. Bör inte komma in silver i siameserna.
Så jag tror inte chansen är så stor att han går i avel, speciellt pga övrigas sjukdomar. Lite synd, då han har en kul stamtavla.

/Elisa

prodigy
0

Ja, det vore så synd! Han är verkligen en riktig snygging! De där ögonen är lite speciella…

kalindas
0

Det enda jag egentligen kan klaga på i Elliots utseende är öronplaceringen. Sen hade jag önskat en bättre haka. I övrigt tycker jag han har allt som en snygg OSH ska ha. Längder, profil och ögonfärg.

/Elisa

kattguld
0

Det är ett vackert par!KyssKyss

[hakkapelitta]
0

Jättefina!

saiii
0

ååh jag älskar dina orientaler! :D superfina :)

Sabina Linder.

iateyourcookie@live.se

Rokkur
0

Dom är jättefinaKyss

"The animals of the world exist for their own reasons.
They were not made for humans any more than
black people were made for whites or women for men."

Alice Walker

marieirene
0

FinaKyss

Liljekatten
0

Åh, vad fina de är! Bara älskar Elliots gröna ögon! Kyss

hecajon
0

Underbart litet gängKyss