Nya bilder
Tog kort på katterna idag och kände för att dela med mig av resultatet… nån stjärnfotograf är jag kanske inte men jag är riktigt nöjd med resultatet ändå=)

Simsen är lika vacker om alltid

Och nu vet jag vem det är som tuggar på blommorna! tur att det är såkallade "kattvänliga"(inte giftiga)

Och så Simsen, vår lilla Ferdinand " jag sitter hellre här, och luktar på blommorna"
"The animals of the world exist for their own reasons.
They were not made for humans any more than
black people were made for whites or women for men."
Alice Walker
Jättefina båda två! 
/Elisa

Det var ett bra beslut att visa upp sötnosarna.Så länge det är söta objekt blir det en fin bild att kika på.
Jättefina bilder och vackra fotomodeller! 

Tack så mycket! Haha om ni kollar riktigt noga på Naggis så ser ni att hon är på väg att ta ett bett av blomman
Alice Walker
Ampelliljor kan jag inte ha här hemma för Obi tuggar ner dem i ett huj och sen är det bara stubbåker kvar. Inte så dekorativt. 

Kört m Ampelliljor här me. 

Tänkte jag skulle testa, men det måste vara nåt med Ampeliljan som gör den extra god!
Pelargoner kan jag ha hur många som helst för dom är inte intressante att tugga på…. Naggis den blomätande skofetichisten
Simsen hittade en uppblåst ballong häromdan som han ville tugga på, tänk hur det hade kunnat gå; *PANG* och ballongbitar överallt!
Alice Walker
Det ble så pent det bildet i vinduskarmen. For en kattedrøm å ha så stor fin plass å sole seg på og se på alt som skjer i hagen,uten å fryse.
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/
Jag fick slänga en novemberkaktus som var tuggad på vartenda litet blad.

Va, går dom på dom åxå?! Tur pellargonior är fredade.

Ojoj, ja dessa katter! Simsen har dessutom dille på att vilja äta på tejp så det får man gömma väl….
Alice Walker