Røde eller creme?
Ja vi undres her hjemme….. Hvilken farge har Eleseus og Bårr? Vi ser er at de har den samme fargen begge to, men hvilken? Vi har hatt røde kattunger i andre kull (The Show is not Enough i James Bondkullet (sys d 03) og Wen i TaeKwon Do kullet (sia d var)) så vi har studert bilder til øynene blir kulerunde.
Fargen på ørene til Eleseus og Bårr er ganske lys, men litt mørkere enn det som vises på bilder på grunn av at vi må bruke blitz. De har begge en mørkere strek (mer intens rød) langs hele halen, men resten av halen har samme farge som ørene. Ingen av de to har fått farge i ansiktet ennå.
Wens rødfarge var veldig tydelig, og før hun var 6 uker gammel kunne vi se tydelig rødt i ansiktet hennes. The Show fikk ikke farge på ørene før han var ca 4 uker, det samme med halen. Han hadde nesten samme farge som disse to guttene har helt fram til han var ganske gammel, først når han var 9-10 uker ble fargen mørkere og mer tydelig rød. Vi trodde han var creme helt til han var ca 10 uker gammel.
The Show 8 uker
Det er ikke mye farge å se i maska hans, og fargen som er der er veldig lys.
Wen 6 uker
Ingen tvil om at denne jenta er rød!
Eleseus og Bårr
Kosestund (se fargen på Eleseus sitt øre som er brettet)
Så det store spørsmålet er; er disse to guttene bare sein med utviklingen av fargen sin eller er de creme?
Gudomligt söta är dom iallafall!
Jättesvårt att säga. Jag har skrivit fel i en stamtavla. Där jag gissade creme. Men han var röd..
Söta är dina bebisar i alla fall! 
/Elisa
Nå har jeg sittet å sett på bilder fra mitt siste kull der jeg hadde en crem og en rød. Jeg tror at dem er røde begge to.
Jeg har sittet å sett på bilder av PiaMias og Fiorusi Undercoversecret datter som ble mer og mer rød etterhvert som hun vokste. Minner meg veldig om disse her to… Har egentlig ikke så mye erfaring med rødt, selv om jeg har 2 padder… Men jeg husker min creame hannkatt Ezy, da han var baby, han ligger jo også i stamtavlen til dine småinger… utrolig lys og dus i fargen…og jeg tror jeg har bilder av ham og på denne maskina, om du vil ha noe å sammenligne med.
#1 Tusen takk!
#2 Vi har også feilregistrert en rød gutt, sysgutten ble registrert som rød først
#4 Om du har kattungebilder av Ezy så mail dem gjerne over til meg
#5 Du har alltid, så vidt jeg kan huske, sett korrekt farge på kattungene våre så jeg stoler veldig på det du sier. Går ut fra at kattungene på bildet ditt er eldre enn det våre er nå. Om noen uker vil vi uansett se hva de er, men skulle gjerne hatt riktig ems kode på stamtavlerekvisisjonen. Den er sendt og begge er satt opp til å være SIA d, men vi er veldig i tvil. Spesielt siden det tok så lang tid før sysgutten viste seg å være rød.
Många bud. Jag tror de är röda. Jag har Poppe och han är creme

Jag säger båda är röda