Tøffingarna!
Pipingarna har konvertert til Tøffingarna! De har virkelig utviklet seg motorisk denne uka 
Søndag er fotodag - synes vi på to bein. Men denne søndagen var slett ikke alle små firbente enige med oss, og det vises på bildene! Helga oppførte seg som alltid helt utmerket, og gutta boys liker å vise seg fram. Men de andre to jentene synes vi har nok bilder av dem og ville slett ikke være med på dette! Marie trykket seg ned i handa til Finn-Ove og ser helt vill ut! Hun er jo forresten ganske vill av seg også
Vi tok vekk porten foran trappa vår tidligere i uka, og det syntes disse små villbassene var superbra! De første dagene var de nesten kun i trappa og hoppet opp og ned. Etterhvert oppdaget de sjarmen med å løpe i gangen nede, og nå sover de nesten alltid nede i kjellerstua sammen med de store kattene. Etter at vi begynte å fyre i ovnen ser vi nesten ikke våre firbente venner lenger, vi bare hører dem
De store kattene våre synes også at det er godt at kjellerstua er åpnet igjen. Den har vært lukket siden Igors ulykke….. De små synes klatrestativ er veldig gøy, så det er mye opp og ned i dem også.
Først ut i dag er Marie, jenta som prøver å trykke seg ned gjennom handa til Finn-Ove
Så lille Bårr som slett ikke er så liten lenger! han suser opp og ned klatrestativ og trapp som om han ikke har gjort annet hele sitt liv
Eleseus, stor flott og rampete gutt som skal flytte til Stockholm
Ylajali som også skal flytte til Stockholm. Hun skal bo sammen med Eleseus
Til slutt vår vakre Helga som er den roligste av dem alle. Hun leker selvfølgelig med de andre, men hun tar seg tid til å sitte stille og observere ting rundt henne. Hun liker også å studere ansiktene våre. Ofte ligger hun på rygg i armene våre og studerer ansiktet helt til hun sovner

/Elisa

<3
Härliga!
Jättefina!
Åh, lille Bårr klev ju rakt in i hjärtat på mej! 

Pussungar.
jättesöta
Superfine små lisme.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Jätte fina! 

jätte söta..
sötnosar… 
Nydelige småttinger, syns Bestmor PiaMia, som er så stolt så stolt. Hun er begynt å strikke til de små, edderkoppnett av vottegarnet mitt. Fikk sjokk hvor mye garn hun behøvde til gaven liksom. Hun har nemelig vært veldig opptatt med dette i natt;)
Flotte skjønninger!
Åh! Finingar. Eleseus är nog min favorit.
Oj, vad stora de har blivit. Helga är nog min favvis. 
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus