Siames iFokus

Siames

Etikettkattprat
Läst 1630 ggr
[hakkapelitta]
0

Att leva med orientaler..

Är en utmaning, spännande och… alldeles hopplöst!!

Här får jag hjälp utav Nietzsche att slå in julklappar..

Och vad gör då de andra två gynnarna? Jo.. de utnyttjar den nya elementsängen. Kiku har kommit på hur man kan få maximal värme, men dock missuppfattat själva meningen med själva sängen..

Och så måste jag bara slänga in en alldeles underbar bild på paddtassarna hemma hos mamma! Förstår ni alla hur mysigt det är att gnugga de här tassarna i ansiktet och pussa på dem?

Millimina
0

Det är aldrig långsamt med orientaler i huset… Balinserna är inte så dumma de heller. Mercedes är nästan värre än Bönan. Flört

Attacks
0

Se da….. jeg likte best så klart min første spigre kjærlighetTungan ute

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

kalindas
0

Kyss

/Elisa

Helenaf76
0

Kyss

marieirene
0

Fina bilder Glad

Missannas
0

Vilka mysiga bilder Glad man kan riktigt känna hur gosiga och goa de där tassarna är.

Anna - Moderator & medarbetare Siames iFokus

[hakkapelitta]
0

Varje dag är ett äventyr? Eller vad säger man? Hehe. Flört

oscarsine
0

Dine bilder sier alt, Jenny;-)))

Ingenting er som å ha orientalere i hus, aldri en kjedelig dagTungan ute

Og jeg som har kattunger, har nesten ikke tid til noe annet enn å sitte og titte på demFlört

hecajon
0

Att leva med  en katIV katt är ju så underbart härligt men samtidigt "jobbigt" på ett sätt, man får aldrig vara ifred, alltid en katt framför dataskärmen som tror den är genomskinlig trots sin svarta kropp, öppnar man en skåpsdörr(om de inte innan redan gjort det själva innan) så är de därSkrattande Passar mig perfekt som människaGlad

Jättefina bilder Jenny på dina hjälpar och myskatterKyss

MijmuPix
0

Skrattande Skrattande

MalinL
0

Härliga bilder. Skrattande

[hakkapelitta]
0

Alltså det värsta är kanske när de hjälper till att pyssla. Eller sy. Städa brukar jag iaf få göra ifred - det får inte mamma Skrattande

kattguld
0

#12: underbara bilder. Städa, det får jag garanterat göra själv - dammsugaren är det läskigaste som finns…

[hakkapelitta]
0

#13 Precis. Städa är ingen hit alltså :)

Beige
0

Enda gången som städning är intressant här hemma är när det ska sopas fram leksaker som har hamnat längst in under soffan.

Rithwa
0

Härliga bilder du delar med dig till oss andra.

SacredSouls
0

Skrattande Haha jeg synes Nietzsche var fin innpakket jeg.

Det er IKKE enkelt å pakke inn julegaver med kat4 i hus Tungan ute

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Mikaelan
0

åhhhh vad mystigt. älskar också framtassar och speciellt lukten :D

Attacks
0

#17 Mine har ingen adgang når jeg skal pakke inn julegaver hehe.  Men ting er at kat IV er hjelpesomme,dem gjør det jo i det minste med stil. En MCO derimot, dem har IQ på maks 5,og går ihvertfall bare i veien uten å forstå det Oskyldig

Men jeg er nå ferdig med alle pakkene,så vi går en fredlig desember månded i møte. Dem kan heller hjelpe meg å pynte kjøkkenetTungan ute

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

[hakkapelitta]
0

Men man får ju hjälp med att julpynta också Skrattande

Tänk, ett år köpte jag fransgardiner, svarta och röda till vardagsrummet. Vad tänkte jag med då?? Skrikandes

kattguld
0

#20: Skrattande

Hm, en del grejor är bara omöjliga. Jag blev väldigt sugen på en kudde som var kantad med fågelfjädrar. Men insåg det måste stanna vid en önskan…

[hakkapelitta]
0

Sen har jag ju en katt som hoppar efter saker på väggar. T.ex. min nya träskylt på toalettdörren - den försöker han ta. Samma med alla kylskåpsmagneter osv. Många äro de gånger jag fått sätta tillbaka allt på kylskåpet igen för att Nemesis varit framme!

Och så är det grejen med tvätten.. min älskade sambo brukar tömma ut den varma nytvättade tvätten på sängen. Så att katterna ska kunna ligga på den varma tvätten och mysa. Hm. Obestämd