Siames iFokus

Siames

Etikettberättelser
Läst 1442 ggr
embla2
0

Tokig balines

Hejsan..

Jag tror jag kan kora min katt till Sveriges tokigaste balines.Flört Hon ska vara överallt…

1.Bakade kärleks mums en gång. Då hoppade hon rätt upp på glasyren.

2.Hon ska sitta i knät när man är på toa.

3. Ska kolla vad som finns i toastolen innan man rest sig från toan.

4. ska sitta på ryggen när jag tvättar håret i badkaret.

5. Ska balansera på badkars kanten afst hon trillat i vattnet ett antal ggr.

6. Kollar alltid vad hunder har i sin matskål när den äter.

7. Ska hjälpa till när jag ska klippa till tyg o sy med symaskinen.

8. Hjälper mig att rengöra hundens öron genom att slicka dom.

9. Expert på att kolla så jag rensar kisslådan ordentligt.

10. Tror att hon är glasmäster..Står på borde så tv skyms.

11. Tycker hon är en data hacker då hon får datorn att låsa sig.

12. Skriver konstiga meddelande som tur är ej hinner bli skickade.

13. Expert på att hitta konstiga webbsidor..

Lite hyss som hon hittar påFlört

men älskar henne ändå…

ha en bra dag//embla2

camil
0

Hahaha Känner igen det där med datahacker Skrattande

Siameshona
0

Jo,du. Mkt där känner man igen. Vi har allt ena duktiga hjälpredor där hemma

SacredSouls
0

Skrattande Haha så morsomt skrevet.

En ting som burde vært med når man selger sine kat 4 kattunger er : Du trenger aldri sitte ensam og trist på toa mer Tungan ute

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Tozzi
0

Ja, det är till att lägga näsan i blöt! Här får man heller inte gå på toa i fred. Då måste man komma ihåg att låsa dörren annars öppnar dom och kommer in och sätter sig på mattan och väntar. Den ena brukar också sitta uppepå duschkabinen och kolla när man duschar. Här gör man inget i fred!

embla2
0

haha..Skrattar när jag tänker på vilka underbara djur vi har…Det ända stället mina katter ej får vara är i sovrummet…Tack o lov så får man vara i fred där i alla fallFlört

marieirene
0

Det är dessa underbara egenheter som gör kat 4 så härliga.Skrattande

Millimina
0

Skulle inte vilja var utan deras nyfikenhet och snokande! Glad

Min huskatt har ändrat beteende efter resten av sällskapet. Hon har blivit pratigare och mer lik en kat 4 katt än hon var innan de kom in i huset.

Missannas
0

Vad roligt skrivet Skrattande jag känner igen allt!

Anna - Moderator & medarbetare Siames iFokus

kalindas
0

Känner igen ALLT! Skrattande

Ang. Konstiga maträtter. Så stoppade Elliot i sig en halv burk konseverade champinjoner igår.
Men det räckte inte med det! Hann stoppa honom innan han svalde hushållspapper som smakade champinjoner…Förvånad

Jo, de får mat här. Har fri tillgång!

/Elisa

embla2
0

#9 asg..champinjoner o hushållspapper är ju fint.Cool min käkar poppcorn,pannkakor mm. Har oxå fri tillgång på mat..Men skogisen som jag har är mera kräsen…Käkar trorrfoder av hunden så vi fick åka till vet. Smällar man få ta i branchen som jag brukar säga..Balines är helt nytt för mig så man har aldrig tråkigt..Roligt med två olika raser o olika behov av uppmärksamhet. Och som #3 skrev man behöver aldrig vara ensam på toa här inte. fast ibland är det jobbigt 2st katter o en stor schäfer i en liten toa när man ska ligga o njuta i badet…Oskyldig

Lejdet
0

Känner igen det mesta av det där Glad

Jag brukar få två katter i knäet när jag sitter på toa som sen ser förnärmade ut när jag måste torka mig…

Häromdagen öppnade jag locket och skulle just sätta mig.. precis sekunden innan jag slår ner häcken hör jag ett plums! Iris hade kommit i full fart och landat I toastolen!! Tur att den var oanvänd!

Datorn har som sagt ett eget liv under deras tassar..

Jag klämmer jämt någons huvud i kylskåpsdörren..

De hjälper mig att slicka disken ren när jag håller på att plocka in den i diskmaskinen, behövs ingen fördisk ;-)

embla2
0

#11 asg det va ju jätteroligtSkrattande