Siames iFokus

Siames

Etikettkattungeprat
Läst 1659 ggr
[lisme]
0

Pipingarna 6 uker!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

De spiser og vokser og nå har de fått større plass, d.v.s de har tilgang til hele hovedetasjen i huset vårt. De løper og hopper og det ser ut til at de virkelig likte å komme ut av kattungegården! De er også blitt flinke til å klatre, og noen ganger må vi hjelpe en liten bajas ned på gulvet etter at kattungen har klatret litt for langt i et av klatrestativene. De er rundt bena våre mye av tiden, så nå er den subbende kattungegangen vår funnet fram igjen. Det er så gøy å se på de små når de leker og herjer, de er virkelig kopier av de store kattene. Også de store kattene synes visst det er gøy at kattungene kom ut av gården, de leker mye med de små!

Bårr

Eleseus

Helga Levion

Marie Van Loos

Ylajali

Corydoras
0

Nämen gud så söta!! Förvånad

Är särskilt svag för de två sista, brunmaskade Marie och lila(?)maskade Ylajali…har någon av dem sagt att de vill flytta till pappas hemland finland?
Flört

Min Milo har redan dejtat deras farmor och vi hoppas nu på minst lika söta kattungar!

MalinL
0

Så fina!

Ylajali är min favorit.

Himmeltinden
0

-dem er kjempe skjønne, hilsen en stolt bestmor…Ylajali er også min favoritt, en tro kopi av Double Talking Jivè i den alderen..

[lisme]
0

Tusen takk! Vi synes også at Ylajali og Marie er veldig fine, men Helga kommer ikke langt bak! Vi har hatt mange henvendelser, men ingen fra pappas hjemland Finland.

Avions
0

Jättefina!

Siameshona
0

Jättesöta små "klöskatter" ( antar det är deras verk på handen)

[lisme]
0

Tusen takk!

ja det er helt riktig at det er kattungenes kunstverk dere ser på hånda til Finn-Ove Flört Dere ser bare litt av kunsten, det finnes MYE mer Skrattande Disse kattungene er bukseklatrere, det er vårt første kull med kattunger som klatrer i buksebena våre men de tar igjen for de fire andre kullene

cerwinvegas
0

jätte söta Kyss

min favo är den sista Ylajali

kalindas
0

Kyss

/Elisa

SacredSouls
0

Kyss Superskjønne hele gjengen.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Felicula
0

Ja, de är underbara, leverans lagom till jul väl? det planerade ni bra :) Små pip, haha, min 9 månaders hona piper fortfarande, men det är bara gulligt!

[lisme]
0

Tusen takk alle sammen!

#11 de er 12 uker 28.desember så det var ikke akkurat verdens beste tid, dårlig planlegging men når hunnkatten løper og hannkatten skal kastreres blir det sånn.

marieirene
0

Jätte finaGladKyss

[lisme]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

I dag spiste alle kattene sammen, både små og store. Selv om kattungene er blitt veldig mye større enn det de var for 6 uker siden, er det litt størrelseforskjell mellom de minste og de største Flört

Siameshona
0

åh, vilken härlig bild!

hecajon
0

Underbara hela gängetKyss

alltidsiames
0

Den sista bilden blir man så lycklig av. Att äta tillsammans är mysigt för både djur och människor.