Siames iFokus

Siames

Etiketttillsalu
Läst 2495 ggr
JessicaAva
0

Planerar köpa Siames kattunge i Jan/Feb

Hej,

Vi är en familj med två barn som bestämt oss för att köpa en Siameshane i början på nästa år.

Min man har haft två siameser tidigare och kan inte tänka sig någon annan ras efter det :)

Vi finns i Uppsala och söker en kull inom rimiligt avstånd.

cerwinvegas
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

siames..hmm

kan jag  inte få fresta er med en oriental med siameser i stamtavlan dåFlört

jag har ett par killar kvar som är lev.klara i jan

www.cerwin-vegas.se

JessicaAva
0

Jo vi kan tänka oss att rätt katt är oriental också :)

Elegantangel
0

Skåne är ju inom rimligt avståndFlört

Vi har en kull som är leveransklar i jan/feb

timille
0

Jag bor också i Uppsala (Luthagen), och har precis fått en kull med 3 orientaler och 1 siames. Kullen bor fodervärd, och jag ska åka och titta på dem imorgon - vet ännu inte om det är hanar eller honor. Kontakta mig gärna om du är intresserad, hemsida: hem.passagen.se/minrex

JessicaAva
0

Jag har mailat timille !

BaraLisa
0

Fina bebbar!

Med vänliga hälsningar Lisa

hecajon
0

Småningom katteri fick en Siameskille i lördags som är leveransklar i början på Feb och den finns i Stockholm, vill du veta mer så maila gärna Margareta så hör hon av sig tillbaks om mer uppgifter, för hennes hemsida är inte uppdaterad om detta ännu.

smaningom@gmail.com

Juliette-
0

Min orientalhane har parat en siames och har vi tur föds båda siameser och orientaler i den kullen. Kullen kommer finnas i Stockholm och blåa eller lila till färgen kommer dom bli. Föds om ca 6v om hon är dräktig som vi hoppas

MariaGusselby
0

Hej

Har en siameshane till salu, leveransklar i början av januari. Kolla gärna min hemsida www.duvnas.zmn.se

Hälsningar Maria

Maria
SE*Crazy Lazy Cat's
@crazylazycatz

[lisme]
0

Vi har en siamesergutt som er leveringsklar i midten av januar 2010, (N)Bekmørtnans Bårr (sia d/e)

Her er et bilde av han