Planerar köpa Siames kattunge i Jan/Feb
Hej,
Vi är en familj med två barn som bestämt oss för att köpa en Siameshane i början på nästa år.
Min man har haft två siameser tidigare och kan inte tänka sig någon annan ras efter det :)
Vi finns i Uppsala och söker en kull inom rimiligt avstånd.

siames..hmm
kan jag inte få fresta er med en oriental med siameser i stamtavlan då
jag har ett par killar kvar som är lev.klara i jan
Jo vi kan tänka oss att rätt katt är oriental också :)

Jag bor också i Uppsala (Luthagen), och har precis fått en kull med 3 orientaler och 1 siames. Kullen bor fodervärd, och jag ska åka och titta på dem imorgon - vet ännu inte om det är hanar eller honor. Kontakta mig gärna om du är intresserad, hemsida: hem.passagen.se/minrex
Jag har mailat timille !
Fina bebbar!
Med vänliga hälsningar Lisa

Småningom katteri fick en Siameskille i lördags som är leveransklar i början på Feb och den finns i Stockholm, vill du veta mer så maila gärna Margareta så hör hon av sig tillbaks om mer uppgifter, för hennes hemsida är inte uppdaterad om detta ännu.

Min orientalhane har parat en siames och har vi tur föds båda siameser och orientaler i den kullen. Kullen kommer finnas i Stockholm och blåa eller lila till färgen kommer dom bli. Föds om ca 6v om hon är dräktig som vi hoppas
Hej
Har en siameshane till salu, leveransklar i början av januari. Kolla gärna min hemsida www.duvnas.zmn.se
Hälsningar Maria
Maria
SE*Crazy Lazy Cat's
@crazylazycatz