lite bilder på småttingarna..

Så fine bilder av hele gjengen. Var herlig det av alle i sengen.Er så koselig når de ligger så mette og fornøyde i en haug og sover.
Han lille barnebarnet mitt ser jo ekstra nydelig ut da må jeg si.Virkelig flott hode og topp.Jeg har vel lov til å ha han som favoritt 

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Kjempefine 
Fine bilder av barnebarnet også ja 
Når kommer navnet? 

Ja det navnet er jeg spent på også 
Hva ska han heta ?
Hva ska han heta?
Hva ska han heta uti hundrade år ?
Javisst ska han heta!
Javisst ska han heta!
Javisst ska han heta : (Fyll inn det som passer)……. uti hundrade år

Vi er så utålmodige vi og kommenterer før du er ferdig med å legge inn bilder :)

/Elisa

Oscar ligger her og titter med (tror nok han syntes det er kulest når jeg skroller) og både han og jeg syntes at barnebarnet vårt ser riktig så bra ut;-)) Han gleder vi oss til å se mere til etterhvert som han vokser

Tack så mycket mormor & farmor
ÅÅÅ Oscar utan dej skulle inte han ha funnits…
Lillen är delvis också min favo…fast jag är & kommer alltid vara bicolourälskare..
NAMNET på honom blir…….inte som jag tänk från början…& det är denna lilla…
TÖSENS FEL..
JA DET ÄR EN FLICKA BLAND ÄRKE-ÄNGLARNA..så dom har jag förvisat..alltså namnen.

Om det ha blivit änglar så har namnet blivit
LUCIFER…(kanske tur att det inte blev så..haha)
jag har väl inte riktigt bestämt mej än med hans nya namn men jag funderar på ALEXANDER DEN ENDE…
för att han är den ende av sitt slag..& det kommer inte bli några fler..
Men han ser ut som en Bagheera från djungelboken när han smyger runt..
Hærlige bilder 
Skjønne små 

Så gøy den ene var en jente likevel
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/
Underbara!:-)

De är verkligen jättefina.
Det är roligt när de byter kön!
Så morsomt at det viste seg å være en liten jente der.
Grattis
Jeg trodde du skulle kalle den lille noe skikkelig merkelig jeg siden du sa at vi kom til å le
Men det var jo supre navn uansett.

Min vännina tyckte att det var en tjej & jag har varit tveksam länge.. delvis har det varit en önskan över det samtidigt som jag har inte våga hoppas för mycket..men nu är det så att hon är en hon..
#16 tack Line jag tänkte att folk skulle tycka att jag är bra konstig om jag döper honom till Lucifer(=Satan) & när han nu är ett kärleksbarn så är inte namnet direkt passande heller..vi får se vad det blir i slutändan..
Jammen har du ikke lest sagaen om isfolket
Ikke er Lucifer en slik satan der iallefall :)
Lucifer er et kjempefint kattenavn og spesiellt på svarte guttebasser.
Du kalte han en liten mini gris i et annet innlegg..hehe så jeg var over på navn som lille gris,TinyPig osv 
Gapskratt (som dere sier)haha Cerwin Vega's Lille Gris. Nå satte jeg nesten kaffen i halsen. Gud så morsomt det var.
Jaja det er godt man kan ha det litt gøy sånn alene og for seg selv innimellom

#18 jo jag har läst sagan om isfolket..jätte bra böcker tycker jag..men inte tänkte jag på den lucifer inte.
stackarn om han skulle få heta lille-gris i stamtavlan.