Bönans lakritstroll
Här kommer bilder på Liten som föddes 23/10.
Jag har inte världens bästa kamera och sen är Liten svart… 
Bäbis kallas för Liten eftersom jag inte är hundra på könet. Har haft några andra uppfödare (kat II) som har titta på Liten, så nu står det 4-2 till att det är en hona.
Jag försöker inte strypa Liten….

Åhh, vilken sötnos
Tycker du har lyckats riktigt bra med att ta kort på liten!
Det är inte det lättaste att ta kort på en svart katt, jag vet!
"The animals of the world exist for their own reasons.
They were not made for humans any more than
black people were made for whites or women for men."
Alice Walker
Grattis till lillen….trodde du var ganska säker på pojke… synd jag inte visst något jag åkte förbi dig för några timmar sedan - hade kunnat lagt min röst jag med ;-)

Grattia med bebis
Herifra hilser søskenbarna;-)))
Du også med en liten svart bebis
Grattis:))
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/
Nam-nam för den lille lakritsen 

En riktig goding.

/Elisa

Grattis till ditt lilla lakritstroll..
Hon är bedårande vacker

Så Söööt
mamma ser så stolt ut!
bedårande liten skatt du har.
Namnet Lakrits fungerar väl både på en pojke och en flicka?
Följ mitt katteri på honungskattens.blogspot.com.
Så söt! 
#13 Ja det skulle det göra.
Men eftersom det är min första kull hade jag tänkt mig ett enkelnamn på A. Har fått förslag på Agaton om det är en hane och Axelina om det är en hona. Namnet får vänta tills jag ser vad det är för en krabat till humör och beteende.

Men guuud va söt!! Den måste du bara behålla
Åh Axelina tycker jag! Jag hade en lärare som hette det och hon hade svart hår i liksom Pulp Fiction-frisyr så det funkar helt klart för mig 

Underbart söt "liten"
du har där hemma. Tycker du fotat den jättefint, jag fick inte i närheten så fina bilder på min lilla svarta kille.
#2 Hur man får stora bilder i inlägget, sök efter tidigare inlägget: KLISTRA IN BILDER under fliken Om sajten och Ifokus

WOW så söt!!

Fick tips om hur man gör för att få in stor bild men det går inte…. 
För att få in en bild så lägger du först in den så den hamnar i inlägget uppe till höger.
Högerklicka sedan på den lilla bilden och välj "öppna i nytt fönster".
När bilden kommer upp, högerklickar du på den och väljer "kopiera". Stäng ner fönstret med bilden.
Klicka på "Hantera inlägg" överst till höger i ditt inlägg.
När du får upp din inlägg klickar du där du vill ha bilden, högerklickar igen och väljer "klistra in".
Nu ligger bilden i inlägget!
Spara…
Det bästa är att bilden inte är större än 400 pixlar. Men om den är större, kan du klicka på "handtera inlägg" igen. Sen vänsterklicka på bilden så den bli markerad. Dra i någon av rutorna i kanten på bilden. Tills den passar inlägget.
/Elisa
Grattis.
Då kan jag ju ta bort min förklaring..
/Elisa
Tusen tack i alla fall Kalindas!

Det ser du att det inte är så svårt bara man får en förklaring hur man gör…
fina bilder på alla katterna & du ÄR duktig ,för jag har också en svart liten en & det är så svårt att få nån vettig bild tycker jag..

Men åhhhh hon är ju för söt!

Tänk vad mysigt det där måste vara för en som är liten!
Gud vad roligt för dig…..då blir hon väl med stor sannorlikhet kvar hemma ;-)
Så heldig hun er som har så mange til å passe på seg 
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/
Vilken bedårande liten en…! 

Såååå mysigt inbäddad Liten är med de vuxna!!

Så fin hon är!