Møt Coco Chanels Djengisk Khan..Alias Piip.

Jeg syns absolutt han skal bli i Norge,noen vakre Coco Chanel's må jo få bli igjen:)))
Men du..
Hva er din hemmelige oppskrift på å lage usedvanlig vakre solide orientalere med mønstrede foreldre? Oppskriften takk:))
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

/Elisa
Och vad blandar ni i för att få till såna öron? Wow!
Och den blicken!

Så stilig!!! #4 klädnypor nattetid med tyngder:)
Du får inte berätta mina knep för andra! 

Fast på Otto lyckades jag ju inte så bra…
På Elliot tänkte jag mer på plastikoperation. Kanske kan bli med i nån dokusåpa eller nåt? 
Förlåt #0 blev lite OT.
/Elisa
Vad ska man säga… 

Han er bare døds pen denne lille Piipen din.
Sånn et rampetroll vil jeg også ha,men det vet du jo.
Fantastiskt fin liten Piip! 
Han är ju helt underbar!
Så ljuvlig!!! 
Sån fin kille!

LÄCKER!!!! <3

Det klart att Piip måste stanna i Norge! Annars kan han få flytta till Göteborg.. ;o)

Piip er nydelig
Oj oj oj vilken snygging! 
Anna - Moderator & medarbetare Siames iFokus

Tusen takk..Ja Piip er søt!! MEN fy for ett rampetroll, helt utrolig!! Gjør hærverk hele dagen og sover i sengen hele natten
Det er nok som Line siner om disse alene barna..

Vel disse ørene er vel litt linje basert. Jeg er veldig glad i store ører…MEN mitt nye prosjekt er og få GRØNNE øyne på OSH, hele tiden…Ingen periode med Gul/Grønne..Bare Grønne øyne fra start til slutt
Og jeg skal klare det! Piip har faktisk utrolig grønne øyne, så jeg håper at disse blir.Mamma Jezebelle har utrolig grønne øyne. Pappa Kalle har grønne øyne nå, men di var ikke det når Kalle flyttet til meg. Da var di gule.
Mitt siste kull etter Blondie har alle 3 gønne øyne enda i en alder av 5 mnd..Så jeg håper at di skal holde. Men vet jo at Blondies øynefarge IKKE er ren grønne, mere gul/grønne. Så jeg vet jo ikke da. Men valgte pappan til kullet pga øynefarge/looken hans.
Jeg liker og ha noe målretta og jobbe mot.
Min hunkatt fra Ukraina har utrolig grønne øyne/look og hun ble valgt pga disse. Jeg stiller henne på Adelkatten for di som ønsker og se henne.
Tusen takk igjen for alle hygglig ord om Piip..Ja jeg liker Piip utrolig godt selv
Håper hans nye eier liker han også
Mycket fin kille som jag verkligen hoppas stannar i Norden.
Jeg fikk ikke noe oppskrift….
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/
Åh, åååh svarte pantern Piip 

Jeg syns selvfølgelig at han er noe av det peneste jeg har sett.
Selvfølgelig blir han i Norge,og han får et godt hjem med lite katter og masser av kjærlighet.

Han er super skjønn din lille Piip og med et helt fantastisk kosenavn.
Ja hjelpes det er noe med disse enebarna. Han vi har nå er så utrolig rampete.Han er kjempemorsom men han eier jo ingen skrupler og er høyt og lavt hele tiden 
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Blir moro å få se masse til denne på utstillinger framover;-)))
Jeg tror nok at lille Piip får det som plommen i egget jeg.
Dessuten syns jeg Mr.Veldig Vakker også kan stilles mye egentlig rundt hele Sørlandet fra øst til vest,så skal jeg nok dukke opp å beundre han

Jeg er glad for at Piip flytter til ett av mine favoritt hjem;-)))
Verdens beste kattehjem med masse kos og kjærlighet.

Superfin!
Han är verkligen något utöver det vanliga! Superflott pus 
Nämen, ska han flytta in med "the King & his queen" kanske?

Nå ble jeg nysjerrig.Hvem er det King & his Queen?
#30 Men det borde väl du veta, vem The King är! 

Hvis det er han jeg tror,så nei, ikke der.
#32 Hm, då blir det fortsatt spännande att se vart han hamnar 
Förresten, jag har några bilder på din jänta från panelen i Trondheim, om jag får din mail kan jag sende dem till dig!