Emma ble DSM, og Matti fikk 2 BIS;-))
Stort Grattis till er!
Grattis!!! 
Juhuuuu Emma.
Det er ikke hvem som helst som får en sånn fin tittel på katten sin. Jeg vil også selge deg kattunger,mange,så kan du gå å stille dem
Nydelig bilde av Emma,og den der ku vennen hennes så veldig Sørlandsk ut hmm :)))
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/
Gratulerer så masse Pernille. Det var utrolig gøy.
Så trist jeg ikke kunne være med i helgen men forhåpentlig blir det ikke så lenge til neste gangen. Dessuten må jeg jo komme på besøk før de små blir så altfor store 
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Takk skal dere ha;-))
Dere som kjenner Emma, vet at hun har et litt spesielt humør til tider, men bare hun får det som hun vil, og på sin måte, er hun strålende fornøyd og happy. Tror det bor en liten "wannabe" padde i henne
Men hun har hatt en flott utstillingskarriere så langt, og blir nok å se sånn innnimellom på utstilling når det passer for oss;-))) Jeg er ihvertfall super stolt av min nydelige Emma;-))
#4 Ja, selvfølgelig må dere komme på besøk og hilse på bebisene
Grattis!
/Elisa
Super grattis Pernille, och väl värda titlar och BIS till både Matti och Emma!! Det är du värd som visar fram dina vitfläckar så sjukt bra!!! Jag vet ingen som får dem lika häftiga i päls och kontraster som du!!
Tusen pussar till Matti från mig!
Jeg har sett på når Pernille gjør siste finishen med stellet så det hvite blir helt perfekt. All ære til deg,Pernille,tålmodighet av gull.
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Grattis till er..

Grattis!!! Så kul! Du har jättefina katter och är väl värd all framgång;)

Gratulerer så mye igjen til dere.
Tusen takk for en super hyggelig helg.
Gleder meg alt til juleutstillingen til Adelkatten.

Grattis!
Grattis till fin-fina resultat! 

Tusen takk dere alle, jeg er super stolt av mine herlige katter;-))
#7 & #8 Tusen takk for pene ord, det var virkelig snilt av dere;-)))