Min nye avlshann:))
Jeg gleder meg såååååå masse til jeg får hjem den nye prinsen min,synes tiden går sååååååå seint til han kommer i januar,men som det sies "venter man på noe godt venter man ikke forjeves".
Oppdretteren Alena kommer og leverer han og skal bo her hos oss noen dager,skal bli kjempe koselig.
I mellom tiden får jeg bare nyte alle bildene jeg får.

Ah, belgisk choklad kände jag till förut. Men tjeckisk choklad ser ju minst lika aptitretande ut 
Vi gleder oss veldig til gutten kommer til Norge.
Oppdretter er bare helt ubeskrivelig supergrei.Håper hun vil kose seg masse på ferie i Norge.
Hilsen Tante Veena og Onkel Major:))
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Grattis och Lycka till med snyggingen
Stort grattis med tillökningen!
Vacker katt! 
/Elisa

vacker katt en sån skulle man ha
Fiiiin kille 
En nydelig gutt Nicole. Kan tenke meg ventetiden blir lang.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Oj vad läckert, choklad är supersnyggt (har ju en själv, fast med ränder på :) )

Underbar chokladpralin du väntar hem, all lycka till med honom.
Så fin, grattis!

Superfin. Choklad mums!!

Åh, så fin! Vilken perfekt triangel också!
en riktig snyging

Grattis till den fina killen
Vad kul, grattis! Han är kjempelekker…choklade också, mmm! 
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Grattis grattis. Denna katt har jag faktiskt sett ngra ggr på. Vad kul att han kommer hit till Norge! :)

Grattis med en vakker hannkatt:-)
Hilsen
Anne-May
Jättegrattis till din vackra hankatt. Det blir väldigt spännande att få se nya kort av honom i framtiden, ett stort lycka till.
Rithwa
Grattis till en vacker chokladpralin! 

Grattis! Har själv en fantastiskt chokladpralin men med lång päls :)

Åååååå, vill ha!!!!!
Nichole,vi får fikse slektstreff når han kommer 
Major kom også hjem januar i fjor,og han er veldig veldig glad i sin vakre nevø.
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/
Grattis! Vilken snygging! 
Ja, vilken vacker färg och snygg kille! :D
Med vänliga hälsningar Lisa

Tusen takk alle sammen,ja han er en flott gutt med super stamtavle,og det beste av allt er at han er en stooooor kose gris.
#24 Ja det hadde vært kjempe morsomt Veena.
kjempevakker, og min favorittfarge på orientaler også ;) Gratulere så masse med ham.

Grattis med flott ny hankatt;-)) Dette blir bra vøttø;-))