Loves egen perserbäbis!?
Min underbara siakille Love, har nu äntligen, enligt honom själv, fått börja umgås med våra perserbäbisar som hunnit bli 8 veckor. Det är nästan ett heltidsjobb för honom att hålla reda på alla 4, men han älskar dem bara sååå mycket. Ibland så mycket att han inte riktigt vet hur man ska uppföra sig…
// Malin

Dessa underbara killar som vill sköta om bebisar
Åh vad gulligt!

Ska man bo ihop med en siames så får man stå ut med både det ena & det andra- gulle ponken
så sött, visst får vi komma hem till dig och hälsa på dina perser bebbar snart och naturligtvis att få träffa dagisfröken Love.
Rithwa
Söta bilder! 
/Elisa
Så herlige bilder.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Så mysigt med små luddbebisar!
Det var länge sedan jag hade så långhåriga kattungar här hemma. De är ju så söta!
Tycker uppenbarligen vackra Love också.
Visst är det svårt att inte tycka han är gullig, även om jag är något partisk. Och nog får man stå ut med att tempot ökat och att lekarna har tydligare inslag av katt o råtta när det bor en SIA i ens hus. Ni kan alltid gissa vem som är vem…
Men det är fantastiskt att se hur Love pysslar om de små, hur han kollar så att de inte klättrar i trappen och andra rackartyg och skulle det vara så att han inte har koll på småttingarna, då säger han till oss att "nu måste ni komma o hjälpa till här!"
#6 Självklart ska ni komma förbi, jag vill ju höra rapporten från WW också.
// Malin

Mysigt