Pipingarna 3 uker!
Min kjære samboer Finn-Ove har funnet ut at Hamsunkullet er Norges svar på Vikingarna….. Og da gir navnet seg selv….. Pipingarna! Synes i grunnen det passer godt 
Nå er de små 3 uker gamle, og jammen har de forandret seg siden første dagen! Jeg skal presentere Pipingarna etter hvor høyt de piper…. Først ut er Ylajali, en bitteliten pip bare
Her hjemme kjent som Ylvis 
Neste av Pipingarna er Marie Van Loos. Hun piper litt høyere enn Ylajali
Så kommer Piping nr 3 - Helga Levion!
Piping nr 4 er Bårr, også kalt for Lillemann
Siste Piping, og den med den desidert sterkeste stemmen er Eleseus. Han kommer nok til å høres når han blir en fertil gutt som skal gå rundt og kontrollere territoriet sitt og brøle for å skremme vekk andre hannkatter!
Vihar prøvd å flytte kattungene og mamma Kikki over i en stor kurv som vi har. Tanken var at der kunne de få god plass og oversikt, og de små kunne få lov til å tusle rundt på et større område. Men nei, god plass er forferdelig! Det skal være trangt! Og blir det ikke trangt nok med en mamma og 5 kattunger som begynner å bli store, så fyller vi på med to store fertile hannkatter! Men det ser jo litt kos ut også da…. 
Superfina! 
/Elisa
Vilken mysig bild!
Anna - Moderator & medarbetare Siames iFokus
Flotte pusebarn…
Underbara!

ååå vilka gullungar

Oh så söta! :D grattis :P
Sabina Linder.
Tusen takk alle sammen!
Vi har vært ute og spist middag i kveld for å feire samboerens 35 årsdag. Da vi kom hjem slapp vi hunden ut av soverommet, og hun hilste kjapt på oss og gikk bort til kattungegården. Vi satte oss ned og slappet av litt før vi startet med det vi skulle gjøre. Men hunden løp fram og tilbake og pep, kloret på beina våre og var veldig urolig. Innimellom var hun borte i stua en tur, men kom tilbake igjen. Ikke ville hun ut og ikke ville hun leke. Etter ei stund gikk Finn-Ove bort i stua for å se på Pipingarna, og hva så han da….. Jo Ellie (hunden) som lå utenfor kattungegården med blikket festet på teppet på gulvet. Og der gikk Eleseus rundt og ropte
Han hadde da klart å klatre ut av boksen og tumlet ned på den tykke matta som boksen står på, og Ellie passet på at ingen katter kom bort til ham. Hun maste sikkert for å fortelle oss at Eleseus hadde gått ut av boksen, flinke lille Ellie!
Jättefina ungar!
Haha, min 8 månaders oriental piper fortfarande som en kattunge. De ser superfina ut dina små pip, all lycka med fortsättningen för de fina små!
Duktig vovve!

Jätte.Jätte söta!! Så mysigt de har i sin låda. En riktig katthög!!

Utrolig skjønne alle sammen lisme.Han lille Bårr er bare så spesiell.Min lille favoritt.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Jättefina pipingar.