Siames iFokus

Siames

Etiketttillsalu
Läst 1320 ggr
Felicula
0

Håll tummarna!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu är Lalla tillbaka från parningen. Ni vet säkert vilken otur vi hade sist, men en dödfödd kull. Så nu hoppas jag verkligen att det ska gå bra den här gången. Gör det det ska vi ha kattungar i mitten av december.

Pappa katt denna gång heter IC Sandmoon's Joyfull Wind, men kallas "GUnde" hemma hos Michael Edström där han bor. Han är en blåmaskad pojke som bär choklad, så vi kan vänta alla tänkbara färger utom kanel och röda honor. Själv hoppas jag såklart att det ska bli padd-tjejer, eftersom Lalaith själv är padda i femte raka ledet, så det vore kul om detta fortsatte. Samt att paddor är snyggt förstås!

Eventuellt, om nu allt går bra, kommer jag så småningom att se mig om efter en fodervärd, så ni kan väl hålla ögonen på min hemsida, eller katternas blogg, vad som händer. Inget bestämt såklart, men det vore kul. Jag återkommer säkert här också med lite mer info vartefter, frmför allt om hur det går förstås.

Bilden är på Lalla.

ramithi
0

Det var ei nydelig brunpadde.

kalindas
0

Håller tummarna att allt går bra denna gång!

/Elisa

MijmuPix
0

Vad roligt! Hoppas att allt går bra! Glad

Felicula
0

Tack, vad gulliga ni är!

BaraLisa
0

Vilken snygg tjej!

Med vänliga hälsningar Lisa

Zandrinos
0

Vacker flicka. Lycka till!!!

SacredSouls
0

Masse lykke til. Håper alt går bare bra denne gangen Glad

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Lejonhjarta
0

Håller en tumme så turen inte går över i otur.Kyss

Felicula
0

Återigen tack för alla värmande tankar. Det var en annan som skrev till mig att man ju bara inte kan ha sån otur två gånger på raken heller, så jag hoppas att det verkligen är så.

Hon är en så klok och mysig liten tjej. När min orientalflicka flyttade in dröjde det inte länge innan hon "adopterade" henne och ansåg att det var hennes kattunge, så hon visar ju alla tecken på att kunna bli en riktigt fin mamma katt. Jag hoppas så innerligt att hon ska få bli det också, eftersom det verkar passa henne så bra. Än finns det naturligtvis inga tecken på dräktighet, hon är bara glad över att vara hemma och sover massor, antagligen för att ta igen det de hållit igång under parningen.

hecajon
0

Håller alla tummar och tassar som finns tillgängliga för att det går bra den här gången för er

Millimina
0

Lycka till! Hoppas att allt går bra denna gång.

kattguld
0

Åh lycka till med din fina padda!

Beige
0

Här håller vi också tumme och tass för friska härliga Feliculabebisar i december.