Siames iFokus

Siames

Etiketthumor
Läst 1424 ggr
hecajon
0

Snälla barn, ligg stilla!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

http://www.youtube.com/watch?v=O2xHq3jXUVI

Inte lättare nu när bebisarna får än större utrymme, att springa runt och busa på…Skrattande stackars Molly!

Nya utökade utrymmet för dem i köket sen igår:

Millimina
0

Busa med morsan? Hm… Söt är jag i alla fall… Flört

Zandrinos
0

Det dröjer inte länge innan dom klättrar överSkrattande

Molly är en duktig mammaGlad

hecajon
0

#2  Klättrar över, nej, det hoppas verkligen inte och tror jag faktiskt inteFlört Molly hade samma typ av inhängnad med kompostnät inklätt i påslakan och hon fixade det inte iallafall, trots att hon var påhittig och var nyfiken av sigSkrattande det är väldigt svårt att klättra och fastna i.

Jag får erkänna att jag nämnt lite dåliga saker om Molly i mina dar: Inte kul att ställa ut, massor med humör mm, men hon har faktiskt varit en jätteunderbar mammaFörvånad Där och det jag fixat till henne inför födsel, bebisar mm är hon nöjd med, inget flyttande och hon är helt säker på att jag gör det bästa för "våra" bebisarna hela tiden. Sen har hon skött sina småttingar jättebra med tanke på hygien mm, inte en "grej" finns att ta reda på. Men nu är de så stora så de fixar det själva galant i Molly´s stora kisselåda! Det enda jag behöver syssla med är att ge dem smakprover på och annan mat, socialicera dem och gosa med demKyss inte fy skam det, underbart!

Kattass
0

Vilken fin liten film! Kyss

Siameshona
0

Duktiga Molly!! Bästis ungar

MalinL
0

Jättefina bebbar! Kyss

Vill utfärda en liten varning ang elementrören  på bilden. Vi har också såna och var nära att förlora en kattunge en gång som fastnat med halsen mellan och låg klämd mot golvet och mamman stod och slet i den. Som tur var var jag hemma.

Efter det har vi sett till så att de inte kan få ner huvudena där.

hecajon
0

#6 Ska genast täppa för det, tack för tipset, fy vad hemskt!