Jesse James

Verdens søteste Jesse-snupp 
Han är så söt, Jesse! (men du borde verkligen lära dej att lägga upp bilderna så de syns direkt i inläggen, har ju fått träningsvärk i höger pekfinger av allt klickande
)
Lycka till med bebisarna! Det ska bli så spännande att se vad det blir. När är det dax?
Jättefin kille!
/Elisa

Så mange kjempefine bilder av Jesse. Han ser så snill og god ut.
Ja dette er virkelig kjærlighetsbarn som ventes
Jesse kommer nok til å ta pappa rollen på ramme alvor og pusle om de små som bare det.
Ja når er det dags for vidundrene å komme ut ?
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

ja fy på mej att jag inte kan få till det med bilderna trots Lines förklaring,jag blir sååå
på mej själv..
sorry Lotta att du får träningsvärk
Fanny beräknas få i mitten -slutet av v 43
Jesse blir nog en bra pappa..
#22 Ja Heidi du vet va glad jag är för denna kille,även när han är lite omöjlig..Han har varit lugn länge nu(han har väl levt på denna fantastiska stund han fick med Fanny,men sen en tid tillbaka biter han henne åter i nacken & sen står & trampar & strilar lite igen)men vi älskar han som han är..våran norska prins
# 12 Så ledsamt. Tur att han fick en ny liten vän 

Han ( ja de andra oxå) är superfin. Ser min lill pojke i han- samma intresse för matlagning:)

Åh vilken läcker katt! Tack för fina bilder!

Pappa Oscar hilser til sin sønn som den stolte pappaen han er;-)))
Oscar har godkjent når det har vært bare en og en i kullet, da kunne han ligge sammen med mor og barn. Men da de ble flere i kullet, syntes han de var veldig skumle, når de er bitte små og ligger å skriker i fødekassen;-)))

Varför se så oskyldig ut?
Vad hade han gjort? Är det han som knölat till aluminiumfoliet?
Jättefin berättelse!
Va? Hur kan man få in bilderna i meddelandet? Jag trodde att det bara var dem som betalade för den möjligheten som kunde göra det…?!

#31 Jag tycker den som kan det ska förklara:) Lättare som sagt om man har många bilder.

kolla jag kan med hjälp fixa en bild iaf…
bilderna på Jesse i förra inlägget är tagna av Heidi
Tack snälla Helena för hjälpen & jag hoppas jag kommer ihåg det här nu..

#34 Bara fråga igen om det inte lyckas, tack för ett trevligt samtal

tack så mycket själv för ett trevligt samtal

Så vackra bilder!
#23 Ja kan inte heller lägga upp bilderna direkt! Hur gör man???
#37 Kolla in den här tråden så vet du hur man gör sen.
Den är visserligen gammal, men det mesta stämmer.
Jesse har blitt en riktig staselig herremann
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

ja visst är han