Sigge och gänget
På begäran kommer här lite nya bilder på Sigge (Lejonhjärtas Rackham den Röde) tillsammans med Boyan (Sacred Souls Not an Angel) och pappa Obi (Sandvretens Obelix). De hade en mysig stund i soffan och då passade jag på att hämta kameran.
Jag hoppas att det nån gång ska bli bebisar från dessa båda. Borde bli söta eller vad tror ni? 
När Sigge är trött tippar fortfarande öronspetsarna på honom och han är helt bedårande söt. Mitt hjärta smälter när jag ser på honom. 
Mysgänget!
Skönt att slippa tvätta sig själv tycker Sigge.

så fina 

Vilket härligt gäng. Näst sista & sista kortet är helt underbart!
#2 Visst är de goa! De tre ligger alltid ihop och väldigt ofta håller de två stora på att tvätta Sigge över heeela kroppen och han ligger och njuter och känner sig antagligen som den prins han är. 
Oh vad fina de är!
Framtida Sigge & Boyan-bebisar kommer att bli superfina, det är jag säker på!

Superfine bilder.Ja det der blir et lekkert par når tiden kommer.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Mysiga kompisar
Superfina! 
Ellie + Sigge = JA! 
/Elisa
#7 Ja, tänk vilka vackra paddor det skulle kunna bli….
Underbara katter! Härligt med rött, vilken sötnos! 
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus
Sååå fina, blir nog gudomliga bebbar där sen 
Finfina bebisar.
Risken är väl att det blir en massa smokeSIA. Om din kille är mönstrad så kan det t.ex. bli en Svarsköldpaddsilver tabbymaskad seychelliois. Intressant att färgbedömma den! 

Funderar om det ens är lönt att ta med mina bebisar till Värnamo. Sigge kommer garanterat att vinna. I alla fall över Elliot…

/Elisa
Jättefina katter!!

Nydelige puser

ååå vilka fina bilder på super fina katter..
självklart blir det prinsar & prinsessor efter dessa 2
Tack för alla fina kommentarer om mina katter! 
#11 Söta söta Ellie!!! SYS fs 21….stackars domare. Eller tänk en SYS js 21. Himla lätt att se silvret där. Hua! 
Du skulle bara våga lämna Elliot hemma. 

Sötsnosar!!!!

Han har liksom "växt ifatt" öronen lite nu, lille Sigge. Helt bedårande. Boyan och han har så olika öron, det ska bli roligt att se deras bebisars öron. Är hans stamtavla uppe på hemsidan?
#17 Nej, stamtavlan är inte ditlagd ännu, men han finns på Pawpeds om du vill kolla. Här! 
Där sprack det, Feng är relativt nära släkt med hans mamma.
#19 Vet inte vad du menar riktig. Det är 0% inavel i fjärde generationen och bara 2,65% i tionde. Kolla här.
Jag tänkte på Shiva's Leonardo men han var fyra generationer bort hos min hona.
Vilken fin kille! Sista bilden när han blir tvättad är underbar 
#21 Så långt bak gör han ingen "skada". 
#22 Tack! 

Å vad goa dom är ihop. Mitta hjärta flödar!!! Va kul det ska bli å träffa alla nu 24-25e.

En superhærlig trio du har 
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/
En flott gjeng med katter som vet å kose seg