Helgens utställningar
Det har varit utställning både i Skåne, Stockholm och i Norge i helgen. Jag är nyfiken i en strut och undrar hur det har gått för kat IV på dessa utställningar!
Någon som har några resultat?
(Jag vet att Lines stilige Sami och lilla Hannah kammade hem BIS i Norge i går - superGrattis igen!
)
Jag är också supernyfiken på hur det har gått i helgen!! 
ja alla ni som vet berätta för oss andra.
Rithwa
Jag var på Top Cats utställning i Stockholm på lördagen i den trängsta (heter det så?) lokal jag har varit på utställning i.
Min egen oriental Kotten (GIC PR S*Concinnus Hey Jude) fick sitt cert och kan numera titulera sig Internationell Premier
men sedan så råkade ju den andra kastathanen på plats vara Loch Lomond så då förstår ni kanske vem som blev BIS kastrathane 
Om jag inte har snurrat till det av värme, dålig sikt och knuffande människor så är detta lördagens vinnare;
BIS ungdjur: SW'09 Scotland Yard's Chunkey Monkey
Nom S*Chamytas Amazes Me 
BIS junior: S*Saddharma Damokles
Nom ?
BIS hona: La Bell Oh Lala JW
Nom CH S*Quetesh Xev (som blev Biv)
BIS hane: DK*Sirius Naryschkina JW
Nom SC S*Nova Star Dumle
BIS kastrat hona: CH SP SW*08 SW'09 FIN*Mummeli Vippelinha Funny ?
Nom ?
#0 Tusen takk 
Jeg har desverre ikke katalogene men mine stoltheter Sami og Hannah ble BIS begge dager på Burak
Fire pokaler med hjem og barna ble superstolte.Matte kjempestolt hun også såklart.
Grattis alle sammen med helgens resultater.
Tusen takk Anne May og Pernille for en kjempekoselig dag i går. Jeg storkoste meg 
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Gratulerer så mye Line!
grattis till er alla
Rithwa
Grattis alla!
Extra grattis till Line och hennes fina katter!!!!

Grattis til alle med flotte resultater i helgen;-))
#4 Selv takk for en hyggelig lørdag, Line, og grattis igjen
Husk å melde på Norak nå!!!!
Jeg stilte Matti på lørdagen, og han fikk "bare" ex 1, og tapte nominasjonen til Lines Hannah, og det var ingen skam. Alle kat. 4 kattene var hos en dommer, og han likte ikke nesen til Matti…..he he man skal høre mye rart;-))
Grattis alla. Jag lade lite bilder på det andra forumet "Svenska katters forum" under "utsällningssnack". Kan tyvärr inte ladda upp bilder här, jag är nog dum, mem jag fattar inte hur man gör fortfarande, så ni får gå dit och kolla istället :P
# 3: Grattis Kotten! 
…och grattis alla andra NOM & BIS-katter också!
Tusen takk.
Ja en morsom dommer gitt 
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Jag var på Mästerkattens utställning i Hässleholm på söndagen (4 okt), de resultat jag jag vet (inte koll på alla klasser på lördagen eftersom jag inte var där själv):
LÖRDAG
BIS hona: S*Tetra Feline's TIraMiSu (SIA n). Ägare Stephanie Clevenholm, SYDK.
BIS ungdjur: Jensen Cat's Doc Holliday (OSH b25). Ägare Maria Madsen, SYDK.
SÖNDAG
BIS hane: IC DK*Wee-Ko's Wanna HaveSomeFun (SYS n0321). Ägare: Lycke Madsen & Jørgen Andersen, DK.
BIS hona: IC S*Tetra Feline's Maräng Sviss (OSH a). Ägare Linda Kapusta (jag :-), SYDK.
BIS ungdjur: Jensen Cat's Doc Holliday (OSH b25). Ägare Maria Madsen, SYDK.
BIS junior: S*Labolina's Believe It Or Not JW (SIA b21). Ägare Maria Madsen, SYDK.
BIS kastrat hane: SC S*Tammee's Everlasting for Labolina JW (SIA b21). Ägare Maria Madsen, SYDK.
Grattis till alla vinnare!
(och lite extra grattis till Line och syster Hannah
)