Fotodag i Leksand
Och vad hände med den prickiga lille pojken som vart biten av den stora dumma hunden och mirakulöst klarade sig?
Jo Behemot har växt sig till en stor lätt jobbig tonårskille. Han fick behålla sina fina bollar på premisen att han skulle sköta sig bland alla damer och kastrater - men inte det inte, små pinkfläckar hittades och det var ett evigt rännande efter Kitty. Så nu är han busig kastrat istället.
Han är lite vind och skev i ansiktet och har lite problem med sin ena näsgång och gråter lite okontrollerat ur ena ögat ibland men annars så mår han toppen.
Det gula solljuset var inte så bra för ögonfärgen dock, men bilden var så fin i övrigt. Övre bilden ger henne mer rättvisa.

Så flotte bilder av de skjønne kattene dine Lina og så fint å høre at Behemot har det så bra.Nydelig gutt.
Lykke til med de kommende bebiser.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Jättefina allihopa! 
Behemot är favoriten! 
/Elisa
Kitty

Finfina katter
Vilket härligt ljus i bilderna, de blev verkligen fina! Tack för att du delar med dig till oss. 
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus
Vilken härlig kattfamilj du har.
Rithwa
Vackra Nonimonos katter men jag håller med Kalindas, Behemot är favoriten.
Kan man få önska sig en liten bonusbild där hans vackra mönster syns 
Sedan är jag supernyfiken på vad som finns i Isas mage. Lycka till med de kommande bebisarna.
PENNYYYYY 
Mina favoriter är nog damerna - trots allt. Isa och Kittys huvuden ger mig lite rysningar på kroppen 
Du är så duktig med kameran.
Spännande med att se vad Isa får. Håller tummarna att allt går jättebra.
Jättefina bilder på dina vackra katter! Håller med #11 då jag också vill se fler bilder på härliga tursamma Behemot. 
jasså Behemottoken är en favorit - han ser ju inte riktigt klok ut tycker jag hihi. Jag hade några suddiga bilder på hans mönster - ska hitta dom.
Jag tycker att Mormor Penny var en riktig skönhet! 
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Ja tyckte "bruningen" var underbar. 

Vilka fina kort på supervackra kissar!! va skönt att allt gick bra för "lille" Behemot. Vind & skev men super söt!

Fina bilder på vackra kissar!! 
Tack allihopa!
Härligt att få se busHanna också.
Måste berömma busHannas mask! Härlig chokladig mask 
Fina bilder på vackra katter 
Så fina de är allihop!
Vad skönt att Behemot läkt så bra!

Ååå…. fina Ticksy!

Att Behemot klarade sig så fint ær helt fantastsikt. Oj då, så stor han har blivit!
#27 Ja han är större än pappa nu. Han kommer att bli en bjässe. Husses egna tiger som Ulf säger om honom.