Siames iFokus

Siames

Etikettfotogalleri
Läst 1399 ggr
Nonimonos
0

Fotodag i Leksand

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag var det ett sånt härligt ljus här hemma och hade kört fast helt i pluggandet s jag fotade mina katter en stund.

Mormor Penny

Dotter Isa

och dotterdotter Kitty.

Nonimonos
0

Isa ligger nu mest med sin stora mage och bara väntar. Hon ska få syskon till Kitty när som helst.

Nonimonos
0

Och vad hände med den prickiga lille pojken som vart biten av den stora dumma hunden och mirakulöst klarade sig?

Jo Behemot har växt sig till en stor lätt jobbig tonårskille. Han fick behålla sina fina bollar på premisen att han skulle sköta sig bland alla damer och kastrater - men inte det inte, små pinkfläckar hittades och det var ett evigt rännande efter Kitty. Så nu är han busig kastrat istället.

Han är lite vind och skev i ansiktet och har lite problem med sin ena näsgång och gråter lite okontrollerat ur ena ögat ibland men annars så mår han toppen.

Nonimonos
0

Och så fastnade Ticksy på bild med. Hon låg och lurade så fint i Isas bebislåda.

Nonimonos
0

Det gula solljuset var inte så bra för ögonfärgen dock, men bilden var så fin i övrigt. Övre bilden ger henne mer rättvisa.

SacredSouls
0

KyssKyss Så flotte bilder av de skjønne kattene dine Lina og så fint å høre at Behemot har det så bra.Nydelig gutt.

Lykke til med de kommende bebiser.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

kalindas
0

Jättefina allihopa! Kyss

Behemot är favoriten! Glad

/Elisa

alltidsiames
0

KyssKitty

Zandrinos
0

Finfina katterGlad

Nilla
0

Vilket härligt ljus i bilderna, de blev verkligen fina! Tack för att du delar med dig till oss. Glad

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Rithwa
0

Vilken härlig kattfamilj du har.

Beige
0

Vackra Nonimonos katter men jag håller med Kalindas, Behemot är favoriten.

Kan man få önska sig en liten bonusbild där hans vackra mönster syns Flört

Sedan är jag supernyfiken på vad som finns i Isas mage. Lycka till med de kommande bebisarna.

[hakkapelitta]
0

PENNYYYYY Kyss

Mina favoriter är nog damerna - trots allt. Isa och Kittys huvuden ger mig lite rysningar på kroppen Cool

tuska
0

Du är så duktig med kameran.

Spännande med att se vad Isa får. Håller tummarna att allt går jättebra.

Liljekatten
0

Jättefina bilder på dina vackra katter! Håller med #11 då jag också vill se fler bilder på härliga tursamma Behemot. Kyss

Nonimonos
0

jasså Behemottoken är en favorit - han ser ju inte riktigt klok ut tycker jag hihi. Jag hade några suddiga bilder på hans mönster - ska hitta dom.

Nonimonos
0

Dagens kroppsbild.

Nilla
0

Jag tycker att Mormor Penny var en riktig skönhet! Kyss

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

ullisen
0

Hanna-Loppan(Isadotter) hälsar till hela familjens snyggingar! Kyss 

Lejonhjarta
0

Ja tyckte "bruningen" var underbar. Kyss

Siameshona
0

Vilka fina kort på supervackra kissar!! va skönt att allt gick bra för "lille" Behemot. Vind & skev men super söt!

Helenaf76
0

Fina bilder på vackra kissar!! Kyss

Nonimonos
0

Tack allihopa!

Härligt att få se busHanna också.

[hakkapelitta]
0

Måste berömma busHannas mask! Härlig chokladig mask Kyss

Ninja
0

Fina bilder på vackra katter Kyss

MijmuPix
0

Så fina de är allihop! Glad Vad skönt att Behemot läkt så bra!

Quetta
0

Ååå…. fina Ticksy!

Avenacattery
0

Att Behemot klarade sig så fint ær helt fantastsikt. Oj då, så stor han har blivit!

Nonimonos
0

#27 Ja han är större än pappa nu. Han kommer att bli en bjässe. Husses egna tiger som Ulf säger om honom.