Siames iFokus

Siames

Etikettfotogalleri
Läst 1258 ggr
Liljekatten
0

Ibland längtar man...

….efter mamma och blir så där tuttsugen, men så inser man att hon inte finns i närheten längre. Då är det fint att ha en snäll pappa som ställer upp.

Fairy84
0

Åå vad sött Glad

hecajon
0

Så underbart att dessa fina, hjälpsamma killar finnsKyss

Ninja
0

Men… åååh Kyss

Illyria
0

Hahaha. :)

hecajon
0

Lite skillnad mot vad Anna Anka har för åsikter att en kille ska syssla med där hemmaSkrattande

Siameshona
0

Åhhhh. vilket mysKyssFina bilder

Nilla
0

Ha ha ha ha! Gud, så gulligt! Skrattande

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

kattkompaniets
0

å så gullligt

#5 Skrattande

Helenaf76
0

Åh de är ju bara för gulliga!! SkrattandeKyss

alltidsiames
0

Så underbart. Jag älskar Obi. Jag är så tacksam att jag fick honom som pappa till mina bebisar.

Lejonhjarta
0

Å så snäll han är!!Kyss Mamma hälsar å tackar.Flört

Undrar när dom ska vänja sig av med d. Fisen ligger fortfarande å snuttar på Blåsan. Nöjd att äntligen få ALLA spenarna själv.

Är KAT 4 katterna senare m å släppa banden eller är det bara mina som är bröstfixerade?

kalindas
0

Snäll pappa! Kyss
Kolla noga så inte grabben ger sin far en gul mage. Han ska väl ställas ut? Flört

/Elisa

SacredSouls
0

Kyss Å søtingen. Så godt å ha en sånn goding pappa.Så fine de er sammen.

#5 Haha! Ja dette var vel ikke helt dette hun hadde i tankene da hun sa man burde stille opp når som helst  Skrattande

#11 Hannah sluttet ikke før hun var 6-7 mnd med å sutte. Hun hadde nok fortsatt om hun hadde fått lov men da syntes mamma Messi det var på tide å løpe igjen istedet.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Liljekatten
0

Obi är så go mot Sigge. Ofta vaknar vi av sutt-sutt-sutt då Sigge förtvivlat letar tutte på Obi mitt i natten. Kyss

#5 Hon skulle väl få dåndimpen om hon såg detta. Skrattande

#10 Lite synd att han inte har tillgång till alla sina bebisar. Tror han skulle uppskattat det.Glad

#11 Obi har ju tagit sitt föräldrarskap på allvar iaf. Skrattande  Boyan fick ju också snutta på honom när hon kom till oss och hon höll på tills hon var ca 6 månader. Jag tror nog att kat 4 generellt är lite senare med att släppa tutten.

#12 Vi ska hålla ögonen på det. I så fall så får jag väl förklara varför för domaren och då måste ju Obi få pluspoäng istället för tvärtom. Skrattande

#13 Liten bild på Boyan i samma situation. Flört

Siameshona
0

Alltså .OBI ÄR EN KALASKILLE!! En riktig mysfarsa!!!

Lejonhjarta
0

Synd man inte kan nyttja honom igen och hans barn e ju liksom insest, familjefest. Not Good!

Liljekatten
0

#16 Du kan ju alltid köpa en av de brunmaskade killarna jag har här hemma och para Blåsan med. Flört

Lejonhjarta
0

Vore ju nått.Flört Byta katter m varann, perfekt.Glad Blåsan ska NOG vänta lite m å få mer ungar( säger ja nuSkrattande). Resten av kattgänget har precis fått tillåtelse att oftast komma in i huset igen.

När sonen fick hem sin husis så vaknade man ibland av att det smaskade i fotändan. D¨å låg han å snuttade på vår vildkattkille. Han var kastrerat och blev omvänd till huskatt( ville inte ha en vildkatt strykandes omkring här) och fick väl en hormon-chock eller nått för han njöt av det hela han me.Skrattande

Liljekatten
0

Dessa kastrater är otroliga som barnvakter. Guld värda! Kyss