Siames iFokus

Siames

Etikettkattprat
Läst 1980 ggr
[lisme]
0

Kikki + Raiko = Kattunger?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja det er vi veldig spente på nå! Kikki og jeg var på besøk hos Raiko og Anita i noen dager, og nå går vi bare å venter på tegn på at det har klaffet mellom de to. Har det ikke gjort det, så reiser vi på besøk igjen til den vakre blå gutten. Kikki og Raiko har mye til felles, så vi er spente på kattungene etter dem! De har nydelig blå øyenfarge, tynne lange piskehaler, kort kort pels, lange bein og flott kropp. Raiko er bred i skallen og har velplasserte ører, Kikki har store ører med bred ørebase, som nok kunne vært plassert lenger ned på hodet hennes.

FIN*Kelmikerhon Rai Rai Rai (bestefaren til din vakre gutt, Line!)

(N)Himmeltinden´s Dark Rose

Kikki er ikke så glad i blitsen derfor myyyyser hun mot kameraet

Etter at vi kom hjem fra besøk hos Raiko, har ingen av småjentene fått lov til å puppe hos Kikki. Før vi dro oppsøkte Kikki de små (Wen og Mischa) for at de skulle få puppe hos henne, Nå er det full stopp! Kikki sover og spiser, hun har sluttet å leke Greyhound sammen med Joker. Dette er spennende tider!

Litt muskler har Kikki klart å trene fram i løpet av sommeren!

SacredSouls
0

Kyss Næmmen det var morsomt.Så spennende det skal bli.

Krysser fingrene for at det har blitt full klaff mellom kjæresteparet.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

alltidsiames
0

Ja det blir nog vackra småpluttar!Kyss

Siameshona
0

Spännande! Kort nr 2. Ha.ha vilken uppsyn!

Helenaf76
0

Vad spännande! Håller tummarna att det blir småtroll :-)

kalindas
0

Låter som en spännade kombination…Glad

/Elisa

Himmeltinden
0

Hihi…for et bilde av kikki da…overlegen som få…eller;)

Blir kjempespennede dette her ja…masse lykke til…og jeg blir vist nødt å komme på besøk, når det kommer småttinger!

[lisme]
0

Ja Aino, nå kan du pakke bagen! Om alt fortsetter like bra, blir det kattunger her i begynnelsen av oktober! Skrattande Raiko har vært veldig flink og klart å lure frøken Spjåk. Vi gleder oss!!!  Et lite bilde av den blivende mor og barnepleieren Ellie

Himmeltinden
0

Så kult :)))) Men først skal vi vel til Sweeden hihi..

Så flott at det ser ut som frøkena skal ha smått. Det blir jo bare fantastisk spennende.

For et lekkert bilde, som jeg kidnapper ;)

[lisme]
0

I løpet av helgen har Kikki fått mage! Det var ingenting å se på henne på torsdag kveld, men når vi kom hjem sent søndag hadde magen vokst og er veldig tydelig Skrattande Hun er kommet ca 4,5 uke ut i drektigheten, dvs halvveis. Er veldig spent på om hun har tatt hensyn til mitt ønske om 4 kattunger……. Synes magen er mistenkelig stor….Foten i munnen

Rithwa
0

Ett stort lycka till med er blivande kull.

Om två veckor ses vi igen.

Ett jätte Grattis till era BIS:en på Cool Cats utställning

Himmeltinden
0

Spennende det der, ser nesten ut som du venter nok et lite fotball lag ;)

kattkompaniets
0

vad roligt, lycka till med de blivande mammorna.

#7 vilken söt bildKyss

alltidsiames
0

Grattis och lycka till!

SacredSouls
0

#9 Så fin mage Kyss Lykke til.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

[lisme]
0

Tusen takk! Jeg gleder meg veldig til vi får kull igjen fordi jeg var jo ikke hjemme lenger enn noen dager etter at de to siste kullene ble født.  Og det er så gøy med kattunger! Finn-Ove gruer seg veldig,  han har vinteren i friskt minne men begge to håper at det skal gå bra denne gangen.

# 10 Tusen takk! Og gratulerer igjen til deres BIS! Vi gleder oss til å treffe dere igjen i Luleå!

[lisme]
0

Søndag er dagen for å ta bilder av Kikkis mage, og jeg tror nesten at det er noen små siamesere inni der…… Cool  Var hos veterinæren med Kikki på torsdag for en liten sjekk, hun begynte å bli ganske så fuktig bak. Etter en grundig undersøkelse konkluderte vi og veterinæren med at det mest sannsynlig var urin som lekket pga stort trykk på blæra. Ikke vanskelig å tro det når man ser på bildet! Nå er det en uke igjen til Kikkis D-dag (dag 63) så får vi se om hun treffer den eller velger en annen dag.

Det ble også tatt ultralyd av henne, og på den ene siden så vi helt klart to viltre kattunger og det er like mange på andre siden. Men jeg er ikke så sikker på at det er bare 4 der inne…..

alltidsiames
0

Lillstumpan…trycker de på kisseblåsan…

kalindas
0

Fin mage! Kyss

/Elisa

Corydoras
0

Oj vilken fin mage. Ska bli spännande att se de här kattungarna och följa dem. Jag gillar kombinationen! *håller tummarna*

Siameshona
0

Heja Kikki. Puss på magen

Nilla
0

Lilla söta Kikki…jag håller tummarna som bara den! Glad

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Himmeltinden
0

Veldig spennende.. for en stolt bestmor dette ;)

Blir morro å se hvor mange som kommer ut om ikke så lenge :-D

[lisme]
0

Kikki ligger og ruger så fint i buret som vi har laget klart til henne. Et digert bur med masse plass - 1 m bredt, 80 cm dypt og 70 cm høyt. Der får vi plass til både mor og barn + mat til mamma om hun ikke har lyst til å forlate de små Glad

#22 Ja blivende "bestis", du kommer vel for å inspisere de små?

[lisme]
0

I kveld har Kikki åpningsrier, korte med veldig hyppige. Hun er urolig og finner ingen god måte å ligge på. For første gang ser vi at hun ligger på siden! Det har aldri skjedd før, hun pleier å ligge på magen gjerne med forlabbene under brystet. Dette er like spennende som den første kattefødselen vi var med på!

Illyria
0

Åh vad spännande, en onlineförlossning! :)

Lycka till!

Nilla
0

Oh, jag håller tummarna stenhårt! Ägna dig nu åt den födande modern och drit i Siames iFokus. Vi väntar, lycka till! Flört

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Himmeltinden
0

--venter i spenning..det er like før jeg kjører sørover til deg…for jeg er så spent på hva som skjuler seg inne kikkis mage vett du;)

Masse lykke til fra

Mamma Piamia og søster sherryrosa