FIN*Quan KuroShiro JW
Etter to BIS på Verak i helgen, ble min elskede Matti Junior Winner idag

Dette er min første JW, og jeg er så utrolig stolt og glad i denne herlige gutten. Jeg er veldig takknemlig overfor Carola at han fikk flytte hjem til meg;-))))
Dessuten venter vi allerede kattunger etter han, så han har vært tidlig ute denne kjekke finnen

GRATTIS!!! Så kul! Han är fin den gossen! Ser fram emot att se hans barn, de blir nog riktigt vackra!
Wow, kjempestort grattis! 
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus
Grattis
Rithwa
Grattis! Och spännande med kattungar efter honom. 

Gratulere såååå masse Pernille og vakre Matti, dette va jammen meg skoi og utrolig velfortjent :D
En nydelige gutt e han, og glede meg halvt i hel t beibisane :) Blir nok någen livlige krabater ;)
Grattis! 
/Elisa
Jeg er såååå glad på dine vegne. Du som gjorde alt du kunne i fjor for å få en JW. Endelig lyktes det i siste innspurt. Og det er også morro å ha en kjekkas som kan lage bebiser i ung alder. Så vet du ihvertfall at han "virker".
Gleder meg masse til å hilse på mini-Mattier utover.
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/
HALLELUJA!!!!!!!!!!!!!! 

Mormor skvallrade redan igår 
Kjempegrattis Pernille og fine Matti. Grattis med både JW tittel og de kommende små bebiser 
Gleder meg til å kose litt med Matti til helgen.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Grattis store lille Matti, till JW-titeln och kommande bebisar! 

#11 Sååå utrolig fin gutt han er blitt 
Stud halsbåndet er så stilig.
Vi sees snart,min lille "hemmelige" kukjærlighet 
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

#12 Ja, det halsbåndet er kult
Matti fikk overta det etter Oscar;-))
Tenker Matti gleder seg til å susse på deg igjen, Line
Matti er heldig som kan arve etter Oscar. Jeg håper han også arver Oscar sin laidbacke stolte periode som avlshann.
Jeg vil også på Burak….
Men bare for å treffe dere. Dere får ta en tur sammen til meg etterhvert og se mitt nye opppussede hjem,så skal jeg lage en god middag.
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Jättesnygg kille, grattis!

Tusen takk igjen for alle hyggelige tilbakemeldinger;-))
#14 Ja, du skulle kommet på Burak, det kommer til å bli utrolig hyggelig der
Gleder meg masse;-))