Siames iFokus

Siames

Etikettberättelser
Läst 1311 ggr
oscarsine
0

FIN*Quan KuroShiro JW

Etter to BIS på Verak i helgen, ble min elskede Matti Junior Winner idagTungan uteTungan ute

Dette er min første JW, og jeg er så utrolig stolt og glad i denne herlige gutten. Jeg er veldig takknemlig overfor Carola at han fikk flytte hjem til meg;-))))

Dessuten venter vi allerede kattunger etter han, så han har vært tidlig ute denne kjekke finnenKyss

Mockfjardingen
0

GRATTIS!!! Så kul! Han är fin den gossen! Ser fram emot att se hans barn, de blir nog riktigt vackra!

Nilla
0

Wow, kjempestort grattis! Glad

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Rithwa
0

Grattis

Liljekatten
0

Grattis! Och spännande med kattungar efter honom. Glad

Hanne86
0

Gratulere såååå masse Pernille og vakre Matti, dette va jammen meg skoi og utrolig velfortjent :D
En nydelige gutt e han, og glede meg halvt i hel t beibisane :) Blir nok någen livlige krabater ;)

kalindas
0

Grattis! Glad

/Elisa

Attacks
0

Jeg er såååå glad på dine vegne. Du som gjorde alt du kunne i fjor for å få en JW. Endelig lyktes det i siste innspurt. Og det er også morro å ha en kjekkas som kan lage bebiser i ung alder. Så vet du ihvertfall at han "virker".Skrattande

Gleder meg masse til å hilse på mini-Mattier utover.Kyss

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

[hakkapelitta]
0

HALLELUJA!!!!!!!!!!!!!! SkrattandeSkrattandeSkrattande

Mormor skvallrade redan igår Kyss

SacredSouls
0

Kjempegrattis Pernille og fine Matti. Grattis med både JW tittel og de kommende små bebiser Kyss

Gleder meg til å kose litt med Matti til helgen.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

MijmuPix
0

Grattis store lille Matti, till JW-titeln och kommande bebisar! Glad

oscarsine
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tusen takk til dere alle for hyggelige hilsningerFlört

#9 Ja, nå er det ikke lenge til vi ses, Matti gleder seg noe enormt;-)))

Jeg har idag oppdatert litt på hjemmesiden min, og lastet da ned de få bildene jeg tok i helgen. Sender med et av gull gutten min, her er han fersk JWTungan ute

SacredSouls
0

#11 Sååå utrolig fin gutt han er blitt Kyss

Stud halsbåndet er så stilig.

Vi sees snart,min lille "hemmelige" kukjærlighet Skrattande

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

oscarsine
0

#12 Ja, det halsbåndet er kultGlad Matti fikk overta det etter Oscar;-))

Tenker Matti gleder seg til å susse på deg igjen, LineFlört

Attacks
0

Matti er heldig som kan arve etter Oscar. Jeg håper han også arver Oscar sin laidbacke stolte periode som avlshann.

Jeg vil også på Burak….Tungan ute Men bare for å treffe dere. Dere får ta en tur sammen til meg etterhvert og se mitt nye opppussede hjem,så skal jeg lage en god middag.

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

HasseH
0

Jättesnygg kille, grattis!

oscarsine
0

Tusen takk igjen for alle hyggelige tilbakemeldinger;-))

#14 Ja, du skulle kommet på Burak, det kommer til å bli utrolig hyggelig derGlad Gleder meg masse;-))