Siames iFokus

Siames

Etikettavelshane
Läst 1343 ggr
Illyria
0

Balineshona söker ev. hane

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej allihop, det var längesedan jag var här.

Jag har ännu inte bestämt mig för om min  lilasköldpaddmaskade balineshona Vittra ska få någon mer kull eller när det isåfall ska ske, men jag tänkte att jag kan lägga ut ett inlägg här ändå under tiden jag funderar för att se om det finns någon intressant hane tillgänglig.

I första hand är det balines- och varianthanar jag är intresserad av, men eventuellt även korthår om jag inte hittar någon lämplig av de förstnämnda. Vittra har egentligen i mitt tycke gått för länge på p-piller och skulle "behöva" få en kull inom en rätt snar framtid om det ska göras.

Här finns hennes stamtavla.

Jag har dåligt med nytagna foton på Vittra på den här datorn men bifogar en gammal bild.

Jag skulle uppskatta om ni kunde maila mig på johannahrissanen@hotmail.com istället för att skriva i tråden.

Tack på förhand!

[hakkapelitta]
0

Det är en fin kille på forumet - OLH b som lånas ut

Lejdet
0

Japp, jag har redan mailat henne ;-)

Corydoras
0

Vilken sötnos.
Hoppas du hittar en passande hane snart, själv har jag en fertil hane med bara siameser i stamtavlan som jag lånar ut en liten stund till, men han är ju som sagt korthårig och jag tror nog att det kan finnas en passande hane till din hona som även är långhårig.

Lycka till, hälsar Malin och Milo.

Illyria
0

Jag ber om ursäkt, jag borde ha varit tydligare i min annons.

Jag har balines som målras så det är en maskad hane jag söker.

Mia-
0

Här är ett kort på min prins