leteaksjon etter Bibbi
Lille "Bibbi" skremte meg noe så utrolig i dag.
Jeg var nesten sikker på at hun hadde kommet seg ut av huset, siden min datter glemte å lukke ytterdøren helt til, da hun gikk på skolen i morges. Slik at den har stått åpen en liten stund før jeg oppdaget det.
Bibbi var sporløst forsvunnet. Og jeg hadde panikk, for Bibbi har aldri i sitt korte liv, vært ute. Jeg ropte og lette etter pusen. Men ingen pus kom frem her inne i huset. Jeg lokket med maten hun elsker - tunfisk…-hun er altid til stede, når hun hører jeg åpner noe med boksåpner.. -men nå kom hun ikke.
Jeg fikk ordnet med hjelp til leteaksjon ute. Min bror og en til kom til unnsetning, og vi lette ute i nesten 2 timer.
Så måtte jeg inn i huset en liten tur. Og fremdeles ropte jeg på lille Bibbi når jeg kom inn i huset igjen. Men ingen pus dukket opp. Bare alle de andre, som alle gikk sammen med meg i samlet tropp, for dem oppfattet tunfisk i sikte. Så skulle jeg hente noe i en skuff, som stod bittelitt åpen. Det er jo i utgangspunktet litt utrolig at hun hadde kommet inn i skuffen. Siden den såvidt stod åpen. Inne skuffen ligger da altså Bibbi og ser helt uforstående ut. Og lurer liksom på om det ikke er lov lenger, å få sove i fred i dette huset :)
Pusen dukket opp 3 timer etter at jeg startet leteaksjonen. Nå erter min bror meg for at jeg er noe hysterisk.. hihihi.. men det gjør ikke noe, så lenge pusen sitter i mitt fang nå.
Så redd har jeg aldri vært før. Trodde jeg hadde mistet henne ute. Tårene var der, panikken var der. Men du verden så godt det var å se henne igjen… den lille luringen min.
Disse kattene skremmer vettet av oss noen ganger 
Hun som hadde funnet seg en så god soveplass også
Så bra at alt endte godt og at hun ikke hadde gått ut.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Jäkla busunge. Skrattade för mig själv när jag "såg"dig & de andra katterna i samlad trupp leta efter henne. Det är otroligt hur de kan "försvinna"
Ibland kunde ngn av mina gamla katter försvinna när jag på den tiden bodde på 36kvm. Otroligt va de kan skrämmas!! Rackarungar.

Jag har många gånger letat efter katterna, speciellt när man har kattungar. Dom är otroligt duktiga på attt hitta gömställen
Skönt att Bibi kom till rätta
Nanna fösvann för mig en gång. Jag var så orolig att jag letade i soptunnan också. Trodde hon kanske låg i en svart sopsäck jag hade slängt…
Det visade sig att hon sov bekvämt inbäddad i täckena i ming garderob…
/Elisa
Det där känner jag igen; katter som plötsligt gått upp i rök och som återfinns djupt snarkande på de mest märkliga ställen, helt ovetande om allt ståhej de framkallat när man själv har sprungit runt och letat… 
Vad skönt att du hittade lilla Bibbi igen! 
Vilken tur att du fann henne inne! Usch, vilken oro för dig. 
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus
Puh…lilla kisen, du får inte skrämmas så.
Hadde hun gått ut, bor jeg i ett byggefelt med masse trafikk.. så det var jo det som var så skummelt…