Pet Fun till Värnamo
IDP har ju utställning i Värnamo den 24-25 okt och då kommer den tyska firman Pet Fun dit och säljer sina kattprodukter. Jättekul med lite nytt! Det är första gången de är på en IDP-utställning tror jag. Har sett deras grejer när jag besökt Sveraksutställning i Malmö och det ser ut att vara riktigt bra saker.
Jag ska ta med stora plånboken och passa på att köpa lite glädje till mina katter. 
Vill ni kolla in vad de har så kan ni göra det här.
Är det någon här som har handlat av dem och vad tycker ni om deras grejer i så fall?
De har så mye flott! De hadde stand på utstillingen i Piteå men prisene var selvfølgelig høye så vi nøyde oss med å kjøpe en diger mus. Den ble kjempepopulær!
Var precis på möte och de ska ha en stor fin monter där. Får väl se om det finns några pengar kvar att inverstera i något lyxigt när vi ska ställa! 
/Elisa

De var i Västerhaninge när vi var på uställning. Jätttefina träd + att man fick köpa lösa delar!

Kollade deras sida. Jättefräcka klätterträd å jättedyra priser. Men himla bra å ha byggsats.
Visst är det fina grejer! Synd bara att de inte är lite billigare. Är rejält sugen på en vägghammock eller en fönsterbädd.