Siames iFokus

Siames

Etikettofftopic
Läst 975 ggr
Naquita
0

Amma sökes AKUT

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

nyfödd övergiven bäbis söker amma antigen tillfälligt tills mamman är lokaliserad eller på "heltid".

maila emma@kks.nu kattungen finns i Ronneby, blekinge men transport kan ev. ordnas en bit

Lille fisen kommer från ett vanvårdsärende:

RIKTIGT akuta stödhem INSAMLING

kalindas
0

Sicken fin liten bebis..Kyss
Hoppas ni hittar en amma. Vet inte så många nyfödda bebisar just nu. Men jag ska hålla utkik!

/Elisa

Nilla
0

Åh, håller tummarna. Hoppas och ber att någon anmäler sitt intresse snabbt! Gråter

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Liljekatten
0

Tyvärr kan den ju inte slåss med Tingelings nioveckorsbäbisar annars hade den så gärna fått komma hit. Inte långt till kalmar heller. Hoppas det löser sig för det lilla grynet.

Naquita
0

bäbis har somnat in:(

Lejonhjarta
0

Nej vad tråkigt!!Gråter

Liljekatten
0

Snyft….Gråter

Naquita
0

ja det är hemskt tråkigt. Kanske skulle jag låtit den ligga kvar? men det är ett riktigt skräckhus, och den låg bland bajs och bråte. usch.

jag försökte allt. värmeflaska och hade fått i den 4ml. men ändå:(

Nenya10
0

Åh vad tråkigt. Stackars lille vän. Jag hade gjort samma sak som du!

Lejonhjarta
0

Hade åxå gjort så. Är nog en reflex. Ett bra försök, kunde ju funkat.

Naquita
0

ja modersinstinkten kom ju igång att skydda det lilla livet. Det var så kallt o trött när jag hittade henne, så kanske kände mamman på sig att någon var fel o därför hade övergett henne. bara mammakatt vet:(

Nilla
0

Du gjorde vad du kunde. Så sorgligt att den inte klarade sig. Gråter

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Helenaf76
0

Åh vad tråkigt att lilla bebis inte klarade sig. Du gjorde helt rätt i som tog med den, jag hade också gjort så. *kram*

alltidsiames
0

Starkt av dig att du försökte iallafall.

Siameshona
0

Usch. jag blir så ledsen av att läsa sånt här. Vi kan hoppas att den lilla fick det bättre i katthimlen.

nintendo
0

Det är fint att du försökte ge den lilla en chans iaf.

Eine
0

Det var kanske bäst som skedde.Det är inte så enkelt att bara lägga till en hittekatt,om än så söt och övergiven,till en egen kull.Man utsätter dem för risk att få sjukdomar och annat oönskat.Bättre då att handmata lilla hittekatten hela tiden.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora