Siames iFokus

Siames

Etikett: kattungeprat
Läst 1146 ggr
alltidsiames
0

S*Feng's hjärtegryn 6 veckor gamla

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

en n21 flicka stannar hos oss - detta var vår dröm och högsta önskan med denna kullen

alltidsiames
0

en n21 flicka till salu, kanske den som är mest lik sin pappa till utseendet

alltidsiames
0

en flicka, n, tingad men inte såld

alltidsiames
0

väldigt ljus pojke, vet inte om han blir brun, ibland ser det ut som om han ska få tabbymönster, till salu

alltidsiames
0

pojke, lila eller brun eller choklad? Tror inte vi kan sälja den här gossen, han älskar oss över allt annat och vi älskar honom… Han är alltså kanske till salu Obestämd

alltidsiames
0

När det gäller den ljusa färgen på pojkarna  så var mamman (n) också väldigt ljus länge och reggades faktiskt som choklad. Jag fick betala ny avgift och regga om när jag fick ta hem henne. Det kan alltså bli mer färg senare.

kalindas
0

Gullungar! Kyss

/Elisa

Siameshona
0

Söta!!! Redan 6vec! va Tiden går!!

SacredSouls
0

Kyss Så nydelige hele gjengen.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Zandrinos
0

sötnosarKyss Kan vara knepigt med färgen på siameserna.

Lejonhjarta
0

Inte lätt att låta fler än man bestämt från början stanna. Jätte söta allihopa. Å visst går det fort. Blåsans är ju redan 12 v. Suck va tomt d blir!!

Liljekatten
0

Gullungar!!! Kyss Det är inte alltid lätt med färgerna på dem och det är inte lättare när man bara ser dem på foto, men den ljusa hanen i #3 är inte tabby i alla fall. Ljus brun eller choklad skulle jag tro.

Helenaf76
0

Gulliga, pluttinuttiga underbara sötnosar! Kyss

alltidsiames
0

Pojkarna klättrade upp för byxbenet på min dotter och satt hos henne när vi åt frukost imorse. Det är svårt att slita sig och gå till skolan då.

Elegantangel
0

Bedårande små livSkrattande

Tror att den ljusa pojken är choklad, kolla in färgen på trampdynorna på honom om de är rosaaktiga med en dragning av mjölkhoklad i torde han vara choklad.

skall försöka fota tassarna på min lilla chokladtjej som nu är 9 v så kan du jämföra kommer i kväll i så fall om hon vill samarbeteGlad

Lillatassen
0

Tyckte att båda de två sista pojkarna såg ut att ha chokladfärgen, det bruna ser mer kakao färgat ut, men uh, detdär är så svårt. :)

Har bilder på www.minadrommars.se På både choklad och brunmaskade bebisar i den åldern, så bara att kika så kanske du får mer klarhet Glad

Hursomhelst - supersöta bebisar! Kyss

hecajon
0

Jättesöta är de hela gängetKyss

Hoppas du hittar bra hem till dem som ska flytta, men det är svårt att skiljas från dem och man vill helst behålla alla.

prodigy
0

Fantastiska små liv! Tänk vad de växer..

Killarna ser helt klart ut som choklad, lilla killen kanske lila.

alltidsiames
0

Både pälsen på tassarna och trampdynorna börjar bli brunaktiga på båda gossarna.

alltidsiames
0

#15 Den ljusaste ser precis ut som din Hurricane så då är den nog choklad. Den andra pojken är jag osäker på för han har starkare färg.

Nilla
0

Oj, så stora de har blivit! Kyss

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Lillatassen
0

Men om du kollar på Hurricanes färg vid 6 veckor så var den mkt starkare än din andre kille, så kan vara choklad, fast att han fått färgen tidigare :) Ahh, jag vet inte, men lycka te med sötisarna iaf. :))

alltidsiames
0

Ja, du kan ha rätt. Söta är dom som choklad iallafallGlad. Nyss ställde alla upp sig på kö till lådan och gjorde nr 2. Som om de vore tidsinställda.

Juliette-
0

Dom är underbara

Lillatassen
0

#22 Haha, våra är likadana, står på kö och ska bajsa/kissa.. osv.. kanske äter dem jämt samtidigt och så..?? :D

alltidsiames
0

Lugn söndagsmorgon, lillmatte är ute och tältar och jag har släppt lös alla ligistbebisarna som springer runt i hela vardagsrummet och leker hela havet stormar. De tycker att skuggor är lite läskiga och de gillar att ta efter de vuxna, som t.ex. att kloa på mattan. Den där musen jag har stickat med mynta i får sig en omgång och mina gardiner är snart illa ute. Vilken underbar morgon!

alltidsiames
0

Idag kommer "kattfarmor" Lotta från Liljekattens på besök och alla vi kisebebisarna har tvättat fladderöronen och lagt fram torrfoder och Mjau, vi vet ju inte vad hon äter… Men våra råttor får hon inte leka med, då morrar vi.

Elegantangel
0

Visst är det underbart när de leker hela havet stormar Cool.

Något senare än utlovat kommer det en bild på trampdyna fast det är mycket katt till också…Mor och dotter

Siameshona
0

#26 Ha.ha tokungarna. De har mkt att stå i. Va omtänksamma de är. Farmor blir säkert jätteglad åt knackers:)

alltidsiames
0

Jösses vad trötta vi blev när vi hade lekt med tant Lotta och hennes mamma. Hon bytte kön på en av oss så matte blev alldeles chockad.

prodigy
0

Inte min lilla tjej hoppas jag!

Siameshona
0

Fy va oförskämd tant! Ni som hade ställt till med kalajs

alltidsiames
0

Prodigy…you´ve got mail…Skäms

Lejonhjarta
0

Jaha. Hos mig blev det färgbyte å hos dig könsbyte. Jädra farmor vi har. Flört

alltidsiames
0

Det känns tryggt att känna nån som har haft 25 kullar och som kan detta.GladJag är ändå glad att jag hade rätt på 4 av 5! Pärlan blev till Pelle.

Liljekatten
0

Hahaha, jag är hemskt ledsen att jag ställer till det för er.Skrattande

#30 Förstår att du blir besviken, men det finns en annan tjej till dej. En underbart söt bruntabby. Glad

prodigy
0

#32,#35, Det blir nog jättebra ändå ska ni se!!!

/Lisa

alltidsiames
1

Ja, Pysen går inte av för hackor. Pussvänlig och jätterolig.