Avelshane finnes - OLH b.
He,j nu är det dags att hitta damsällskap till min vackra chokladfärgade kille S*Spotless Carl-Bertil. (kallas Casper)
Han är en stor välväxt kille på 10 månader med underbara smaragdgröna ögon , fina linjer och underbart temperament. Dock ej utställd ännu men det ska bli.
Parning sker i hans hem i enskilt hus med rastgård med FIV/FELV-testad hona i kat 4.
Självklart är han vaccinerad, testad och besiktigad.
Vid intresse kan jag maila stamtavla, den gick inte att lägga upp här i HTML-format.
För mer info kontakta mig, Anna-Lena på 087549802 eller 0733724747
Jag bor i Roslagen i Sthlms län.
Om du lägger in en bild på honom i tråden, så ska jag se till att den kommer längst upp i ditt inlägg. 
Har du stamtavla på pawpeds, kan du länka till den sidan.
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Hittade en mall på www.sitstay.com och gjorde en där, vad är pawpeds?
Ska ta en bättre bild än de jag har i albumet där han har skräp i ögonen.
Det är ett stamtavleprogram där man kan kolla inavelsgra med mera..
/Elisa

Jag var in på pawpeds och måste erkänna att jag fattar ingenting.. hittade andra Spotlesskatter där men inte min, ska de finnas där automatiskt eller??
Du måste skicka in en kopia på hans stamtavla.
http://pawpeds.com/about/
Klicka på länken och rulla ner till Dagny Dickens. Det är hon som ska ha kopian av den. Skicka in på alla dina katter.
/Elisa

Ok, det ska jag göra, men har i allfall lyckats få in stamtavlan i mitt album nu
Veterinären var helt såld på honom, hon ville ta med honom hem
men jäklar vad han bråkade när de tog FIV/FELV blodprovet, inget unge herrn uppskattade!

Är det ingen som vill ha snyggingens gener? Läs stamtavla i mitt album. Han lääängtar så efter en hona säger han!
Är inte jättekunnig på BAL & OLH. Men misstänker att de flesta katterna har ganska lika stamtavlor och kan vara svårt att hitta en obesläktad hona.
Tror att din katts linjer är ganska vanliga. Men de vet det som håller på med långhår bättre än jag..
Din hane är väldigt vacker, hoppas att han får möjlighet att para en eller två honor innan han bli kastrat.
/Elisa

Hans pappa är ju import och har bara fått ett par kullar så det borde finnas obesläktade honor?

De honor jag köpte har ju inte ett uns släktskap, ens på långt håll
Tålamod är en dygd! 

Haha ja jag vet;) Får väl ta och ställa ut honom nu i höst så kanske det blir respons;-)
…men jag tänker inte klippa eller rycka hår i öronen på honom…

Casper är numera fit for fight igen efter en diarré-släng. Har fått svar på alla prover och det var bara en ovanligt ilsken magsjuka, inga farliga bakterier och han är nu frisk och JÄTTESUGEN på en hona :)

Har du inga vackra bilder på godingen?

Jag ska försöka att få några bra foto men han är verkligen inte medgörlig till fotografering, inte still en sekund! Han är så nyfiken så han ska genast fram och trycka näsan mot kameran om man håller fram den och då blir det liksom inte så bra bilder…
Ska be min son som har en riktigt bra proffskamera att ta lite bilder i helgen när han kommer och hälsar på.

Ser ut som en riktig Nallebjörn!!

#20 Han ÄR en nallebjörn , världens underbaraste,snällaste okastrerade hanne man kan tänka sig!
Jättefin!
/Elisa

Gud vilken pudding

Min lilla chokladpudding! 

Härlig. Synd du inte bor liiiite närmare.
En veldig flott gutt.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

nydelig gutt

Hur går det då? Såg att han annonserar på Blocket också. Får han nåra bruuudar?

Kanske det senare då det är svårare nu att sälja kattungar.
Kanske det är årstiden också?
En flott gutt! Skulle gjerne ha presentert balineserjenta vår for Casper, men dere bor så altfor langt unna oss så det går ikke. Vi sliter med å finne langhårshanne til våre jenter, du "sliter" med å finne jenter til Casper….. sånn kan det være noen ganger!

Jätte härlig kille

#34 Tack! Finns en massa nya bilder i min andra tråd också, foto från Lejdet

Vad trist att han inte få fixa några ungar! Hoppas han hittar den rätta snart!

Ja annars får han ge sig till tåls tills mina honor är redo;-)

Casper har en intresserad fästmö, en choklad siames variant! Har dock inte kollat upp hennes stamtavla ännu, hoppas det funkar
Håller tummarna att han får dejta! 
/Elisa