Min underbaring! <3
Igår kom vi hem med vår lille rödtabby kille. Lejonhjärtas Rackham den Röde. Han var så cool i bilen hem och sa knappt ett knyst. Väl hemma så blev han mycket väl mottagen av pappa Obi (som numera har ensam vårdnad om honom). Boyan tyckte nog att "honom kan ni lämna tillbaka igen". Hon är inte elak, men fräser på honom om han kommer för nära. Har badat både lillkillen och Boyan idag för att de ska få samma doft och jag ska se om han accepteras lättare då. Annars tror jag det löser sig snart i alla fall. Ingen fara på taket. Väntar nån dag innan jag introduserar honom för de andra katterna.
Han är så tuff och tillitsfull och bara helt underbar! Mer rapporter kommer senare.

Gullunge. Ganska ovanligt me pappor som har ensam vårdnad:)
Jättesöt!
/Elisa
Gulleplutten… Undrar om Obi fattar att han är pappa? Om han kommer ihåg honans doft t.ex. och känner den i kattungen?
Han är verkligen fin! Grattis till gossebarnet! 
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus
Han är en ljuvlig liten röding 
Vad roligt att han har flyttat in hos pappa nu.

For en nydelig gutt.
Grattis.

Han är otroligt sööööt 
grattulerar Lotta till denn ny lille.
jättesöt

Grattis till lillkillen!! Han är underbar! <3

Vilken söt!!!
Tack alla!
Han har funnit sig tillrätta riktigt bra, men han gillar inte riktigt de andra katterna. De är otäcka fortfarande. Pappa duger bäst och igår kunde de ligga ihop en stund i bädden. Säkrast att sova bakom ryggen på honom…
Det här kortet tog jag första kvällen när han ligger hos nya husse och tittar på film i den bärbara dvd:n. Killmys! 
Nej, så fint litet hus han bor i! Och så mysigt han har det med karlarna i huset!
Fin han är! Ska bli kul att se honom i Värnamo.
/Elisa

Grattis till en fin kille
han har visst fått två pappor
Superfin! Han låter underbar 

han är så fiiiin

Ja,va mysigt han har det i sitt lilla hus.Kikar ut som en liten uggla

Härligt å se!
Husse ser ut å sova m godingen. 
Vad fin han är, underbarfär tillsammans med den randiga svansen. Vad gulligt att se dom tillsammans i bädden.
#14 Jo, det är nog så. 
Idag blev han ordentligt omtvättad av både Boyan och Obi samtidigt. 
Så skjønn en gjeng Lotta.
Gratulerer så masse med lillegutten.Han ser ut som en skikkelig livsnyter 
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Å vad d glädjer ett modershjärta att se!
#21 Boyan var inte så imponerad av sin framtida fästman, men nu verkar hon mjukna.
#22 Han är inne i gänget nu, men ibland får han ett litet återfall och morrar till. Försöker leka lejon (heter väl inte Lejonhjärta för intet). Kattungarna är livrädda för honom. Löjligt! 
Visst är det en fin liten färgtrio vi har här hemma nu. Bra blandning.

Härligt på bara så kort tid. 

Vad fin han är din nya kille! Så mysiga bilder med pappa, husse och Boyan
Jag har skickat vägbeskrivning på Facebook. Hälsningar, Pia
#26 Nu har jag sett det. Tack! 
Ett vanligt misstag, kom jag på, är att folk tar till höger efter Jysk Bäddlager. Gör inte det så kommer du rätt!

Men guuud vilken underbaring!!!!
Han der har jeg lyst å se i virkeligheten en gang
.Håper du stiller på Østlandet en eller annen gang,så skal jeg slepe meg bortover.
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Vilket härligt gäng. Sötnosar!!