Siames iFokus

Siames

Etikettkattprat
Läst 959 ggr
[lisme]
0

På Lines oppfordring - Mango! Og noen til.....

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Line:

Du lurte på om Mango som var sammen med Morticia egentlig er Narani. Her kommer svaret…. Glad

Narani er denne lille, rare snella. Hun er ca 1,7 kg pr i dag og hun er litt over 8 mndr gammel Förvånad Liten men veldig viljesterk! Når hun vil ha oppmerksomhet, stiller hun seg opp midt på gulvet og hyler. Da kommer alle kattene susende for å se hva som feiler lille Narani - + "pappan" hennes. "Pappan" - min samboer Finn-Ove, skal hele tiden være i nærheten av henne, ellers hyler hun. Går han på do, står hun midt på gulvet og hyler. Går han ut, står hun også midt på gulvet og hyler etter ham. Men hun vil ikke ha kos, og hun vil ikke sitte i fanget, hun skal kun ha ham innen rekkevidde. Bortskjemte lille frøken! Hun er som sagt veldig liten, men er veldig harmonisk - alt passer sammen på denne lille jenta. Øynene hennes har vært helt mørk grå til for ca en uke siden, da begynte vi å ane mørk blå ring helt ytterst. Så det blir spennende å se denne snella hvordan hun blir etterhvert som hun vokser til!

Narani er ei brunskilpadde, og er egentlig "tanten" til Mango 

Naranis søster, Wen

Så til Mango…….  (N)Bekmørtnans Quantum of Catnip

Læstefar, Mangos bror (N)Bekmørtnans A Show is not Enough (sys d 03)

Både Mango og Læstefar er fortsatt til salgs!

Læstefar har to individuelle BIS, kullet ble BIS to ganger på Polarkattens utstilling.

Så til slutt et lite skrytebilde av Mangos og Læstefars kullbror, (N)Bekmørtnans A View to a Thrill. Han skal bo hos oss og lage skjønne små, forhåpentligvis balinesere, sammen med Mischa og Wen

kalindas
0

Jättefina! Kyss

/Elisa

SacredSouls
0

Kyss Så masse flotte bilder. Ja nå er jeg med hvem som er hvem.

Narani ser så spesiell ut med så herlige øyne.En sånn en man bare må beholde. Wen er bare helskjønn og jeg er nok litt misunnelig på både din røde jente og sys gutt Skrattande

Superfine bilder av alle sammen Lisme.Tusen takk for kikken.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

[lisme]
0

Tusen takk til dere begge to! Vi er litt stolte av både bilder og ikke minst kattene våre Flört Narani er "pappas" lille jente og hun må nok være her ja! Tenk for 3 år siden likte jeg hverken padder eller røde katter….. Skal si Igor forandret på det Skrattande Nå har vi 4 røde katter, selv om vi fortsatt håper på at Læstefar skal finne nye eiere. Wen er så vakker at hun skal vi ha selv, så får vi håpe at hun ikke får samme fødselsproblemer som sin mor og bestemor.

SacredSouls
0

Nei dette med rødt og padder er merkelig. Jeg har alltid elsket rødt men likte ikke padder noe særlig Skrattande Nå synes jeg padder er de vakreste av alle sammen.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

alltidsiames
0

Jättefina bilder! Som de manipulerar oss människor med sitt "hylende".

Beige
0

En röd sys, det var fint det Kyss

Fina katter hela gänget men jag fastnade lite extra för Læstefar.

Nilla
0

Åh, så fina katter du har! SYS-killen har ju bara så läcker teckning! Tja, det har ju paddeluringen också förstås…

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

[lisme]
0

Læstefar (sys) er veldig fin, og har det ikke vært for at vi har hatt en rød gutt i avl og har en til som skal brukes i avl, så ville vi hatt Læstefar selv. Men det blir litt mye rødt, kan være greit å ha andre farger også.

I dag ble Mango solgt! Så nå er det bare Læstefar igjen. Han blir kastrert på torsdag Rynkar på näsan