Siames iFokus

Siames

Etikettutställning
Läst 886 ggr
alltidsiames
0

Får jag inte ställa på IDP?

Hjälp, jag är med i SVERAK och min klubb vill inte anmäla mig till IDP-utställning i Värnamo eftersom mina kattungar är för unga för att ställas ut enl. Sveraks regler. inte enligt IDP:s regler.

Vad händer nu?

Får jag pengarna tillbaka?

Eller kan jag ställa ändå genom att anmäla mig själv? Blir jag straffad eller utesluten då?

Hjälp?

Liljekatten
0

Oj, detta vet jag inget om. Hoppas nån annan vet. Kan ju tänka mej att du måste följa Sveraks regler eftersom det är där du är med. I så fall får du givetvis dina pengar tillbaka, kan inte tänka mej nåt annat, men fy tusan vad tråkigt om du inte kan ställa kullen. Rynkar på näsan Hade inte en tanke på detta när jag tipsade dej om att ställa. Sorry om du får besvär med detta.Skäms

kalindas
0

Risken är att det är så…Rynkar på näsan
Ring till Ann-Louise och fråga. Självklart får du pengar tillbaka.

/Elisa

kalindas
0

Du får byta klubb vetja. Gå med i IDP.Flört

/Elisa

alltidsiames
0

Det är rätt så bra att vara med i den klubben jag är p.g.a. att det är hyfsat nära geografiskt, så jag vill nog inte byta…

Nilla
0

Jag tycker det är bra att man inte får ställa kattungarna tidigare än vid 12 veckor. Ställer du ut småttingar för tidigt, åker du nog ur Sverak med huvudet före. Jag råder dig att stanna hemma med de små. Hoppas att du får tillbaka dina pengar. Glad

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

alltidsiames
0

Ajajajaj, vill inte riskera hjärnskakning.

Nilla
0

#6 Skrattande

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Lejonhjarta
0

Nä, va tråkigt!! Vi som skulle ha så trevlig hela helgen. Attan åxå. Hur gamla är dom till utställningen?

Liljekatten
0

Håller med #8 Rynkar på näsan Kan du inte komma upp nån dag den helgen ändå bara för att umgås lite med oss andra siamesgalningar? Skrattande

alltidsiames
0

Ska se hur det är med hotellbokningen…jag kan komma att förlora mycket pengar här känns det som…

kalindas
0

Du har ingen huskatt som går att ställa ut? Så kan du ju tävla med den?

Tråkigt om du ska förlora pengar…Rynkar på näsan

/Elisa

Lejonhjarta
0

Kalindas idee är inte dum!FlörtSkrattande

Siameshona
0

#10 jag har två katter du kan lånaGlad

kalindas
0

Perfekt!
Du skickar ner killarna och Pia ställer ut dem! Glad

Fast det hade ju varit kul om ni också kom ner. Glad

/Elisa

Lejonhjarta
0

Ja kan ta m nån extra åxå om du vill. Flört

kalindas
0

Kom på det perfekta nu!
Du köper Elliot av mej! Så kan du ställa ut honom! Skrattande

Ska ju anmäla honom och Ellie till utställningen nu. Så om han inte blir såld så hänger han med.

/Elisa

alltidsiames
0

Jag hör dig väldigt dåligt just nu Kalindas. Brrrr zzzzzzmfggggggrrrrrrr låter det som. Du ville köpa två av mina bebisar tror jag att du sa.Flört

kalindas
0

Vi kan ju göra ett byte…
Fast då måste du ta Elliot, Spidde & Odin. Så kan jag ta en av dina bebisar. Oskyldig

/Elisa