Siames iFokus

Siames

Etikettavel
Läst 1557 ggr
Mockfjardingen
0

Nu har han kommit!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Äntligen är väntan över! Nu har min nya kille anlänt från Ungern, och jag har blivit kär;)

Han heter HU*Shagio-Chen Blinky Bill, OSH e 03 och är en riktig charmör. Jag blev hals över huvud kär i denna lilla guldklimp med vitt för länge sedan och har nu äntligen hämtat honom hem till mig och hans blivande brudar här hemma.

Fler bilder och stamtavla ligger på min hemsida: www.siameser.se

Passa gärna på och kom med kommentarer om hemsidan, den är nämligen också ny!!!!

hecajon
0

Jättefin kille du har fått hemKyss

Hemsidan var jättebra och snygg, lätt att hitta i den, bra jobbat!

Attacks
0

Oi,du har også måtte vente en stund.

GRATTIS du også til ny pusemann Kyss Det kommer til å bli masse glade farger hos deg også fremover.

Hjemmesiden din har jeg også tittet på flere ganger.Ble kjempefin.

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

oscarsine
0

Grattis så masse med ny lekker katt med et nydelig hodeKyss Jeg elsker jo pappaen hansKyss Også gøy at du også begynner med hvitflekk;-))))

Har du han med på SWS til helgen, så det går an å få susse på han??? Tungan ute

Klem Pernille.

tuska
0

Stort grattis till din Ungrare.Kyss

spännand att få se dina planer och resultatet av dem

Siameshona
0

Vilken stilig kille! Inte undra på att du är kärKyss

Lejonhjarta
0

Väldigt vacker m alla prickarna.Kyss

Juliette-
0

Grattis till en vacker pojke

MalinL
0

Åh så fin! Stort grattis. Skrattande

Rithwa
0

Grattis Anna till din vackra hane

alltidsiames
0

Läcker!

Tozzi
0

Jättesnygg!!!

Helenaf76
0

Grattis till läckerbiten!!

Zandrinos
0

Grattis till en stilig pojkeGlad

Liljekatten
0

Mycket fin kille och mycket fin hemsida!Glad Härligt med fler vitfläckar. Synd att du inte tänker låna ut honom för jag har sålt en svartvit tjej till Gbg som nog gärna skulle dejtat denna snygging. Flört

MijmuPix
0

Vilken liten snygging! Grattis! Glad

Mockfjardingen
0

Tack så jättemycket för komplimangerna, både om honom och hemsidan! Billy verkar ha ett helt underbart temperament, bara spinner och trampar och det verkar inte ha bekommit honom något att först ha flygit, kommit till nytt hem och dessutom varit iväg en sväng till veterinären för besiktning och blodprov.. Lika glad är han för det;)

#3  Jag har inte bestämt mig än om han ska med på SWS. Han är anmäld och har kvalificerat sig men jag tycker det är lite för snart att åka med honom… Vi får se!

#14  Jag kommer att vilja använda honom själv först och se vad han ger innan jag kanske lånar ut honom. Men..inget är hugget i sten;)

kalindas
0

Om du lånar ut honom i framtiden så står det två svartsmoke/vita tjejer på kö i Varberg? Flört

Otroligt vacker!Kyss

/Elisa

Caroline22
0

Stor GRATTIS med ny lekker hannkatt.

Jeg håper du tar han med på SW..Da jeg vil kyss og nusse på denne nydelig gutten.

Klem fra Kragerø.

Liltith
0

Gud vad läcker =) Grattis till en underbar kille.

Nilla
0

Stort grattis! Han ser bara för härlig ut på bild 3… Glad

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

AngelsCo
0

Oj så fin han är! Vitfläck är underbart! Fin färg på hemsidan har du fått också=)

Sandra - moderator & medarbetare Siames iFokus

Attacks
0

Håper Shagio-Chen guttene kan treffes en gang Anna.

Så kan vi ha paddelure treff hos Caroline om det kommer mange flotte døtre etter demFlört

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

oscarsine
0

Håper virkelig du tar han med på SWS, så kan vi ha hvitflekks treff med gutta våre, og jeg vil så gjerne susse på han;-))))

Nonimonos
0

Jasså ännu fler vitfläckar!! Grattis! Jag hoppas du kommer med honom tillSWS så man får se honom.

Avions
0

Jättefin! Grattis!Kyss

ElisaCosmos
0

Grattis till snyggingen!!!!!!!!!!KUUUUUL!!! Härlig jättefin kille!!!

[hakkapelitta]
0

härlig färg på en fin kille Kyss

tänk att du skaffar en pojk i min drömfärg, hihi Oskyldig

Mockfjardingen
0

#22  Jag vet inte om våra gutter skulle tycka att det var lika kul som vi;) Men förhoppningsvis på någon utställning i framtiden. Men padd-träff i Kragerö låter kul! Synd att det är så långt att åka bara..;)

#23 Jag tycker det ska bli så kul att få se din gutt med!! Han är en av dem jag har på min lilla lista av katter som jag vill kika lite extra på;)

#27 Det är min drömfärg också! Nu hoppas jag att jag ska kunna få en hona i samma färg ;)

Uriel
0

Wow vad han är snygg!!! Och som han har vuxit till sig!!

Jag tror Imbra blir glad när hon får se honom, hi hiFlört

Beige
0

Grattis till en superfin kille Kyss

Efter att ha kikat in på din nya fina hemsida så ser jag att han har vackra tjejer att dejta framöver. Vilka spännande bebisar det ska bli.

Jag hoppas också att han följer med på SW.

HasseH
0

Wow vilken fin kille! grattis!

SacredSouls
0

Grattis med den vakre guttenKyss

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Nizeli
0

Nydelig gutt,grattis.Glad