Bloggen om Ibsen
Tjenis allesammans!
Spana in min fotoblogg om den galna orientalen Ibsen och hans upptåg!
Enjoy!
Claris
Kul med en orientalblogg!
Jag tror jag skickar mina katter på tandborstningskurs till Ibsen och hans matte för så där samarbetsvilliga är då inte mina katter.

Haha, ja han är en snäll typ den där Ibbe. Annat är det när han ska gosa och bli klappad då sätter han igäng och ska "mysbita" överallt han kommer åt -händer, armbåge, axel you name it=)
Jättefin kille! 
/Elisa

Charmig katt. Kul skrivet. Uppskattade videon med tandborstningen extra mycket!

Tack, kul att ni gillade den! Har haft den sedan Ibbe var en liten liten tass men det har mest varit för familjen och vänner. Men när jag letade efter Ibbe så var jag runt på en massa bloggar och försökte förstå hur livet med katt skulle bli -så därför tänkte Ibbe och jag att vi kan ju va den bloggen för andra orientalsugna=)
Herlig blogg.Så morsomt skrevet og fine bilder.
Jeg synes han var ekstra fin med tomte luen på hodet jeg 
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

ja den va ett himla bök att få plats, misstänker att jag fotade 40 kort innan den satt ganska bra iaf! Det va tådelen på en gammal trasig och älskad raggsocka som fick nytt liv, hett tips om man inte orkar sy=)

Gu va härligt. Den ligger under "favoriter" nu- lätt åtkomlig. Förut läste jag Kiboko-busigaste paddan i stan, men han verkar ha ragit ledigt fr sitt skrivande.

Der var lille susse gutten igjen :)
Nå var det lenge siden jeg hadde lest. Elsker den bloggen masse!!
Takk for at jeg får lese om super gutten din/min ;)

Ja nu är han inte speciellt liten längre, en riktigt stor bjässe är han minsann=) Du skulle ha sett honom igår när vi var ute på kvällspromenad runt kvarteret -han försökte smita ifrån mig. Den skurken!
och du hade verkligen rätt, han har ett underbart temperament. Inte en enda gång har han fräst åt en människa och han är så lätt att ta med sig till nya platser och nya hus!