Dracula i Kragerø.

har ni 2 WW somali i klubben?!
Fin kille den dær blodsugaren (hade fresten en festing på benet idag jag… det ræknas också eller?)
Vill se hela honom i kropp och længd :) !

#2 Jepp Gøran Vinjes 2 ganger WW Somali er super vakker!! Helt utrolig og slå den utrolig vakkre katten..Om jeg er enig er en helt annen sak. Jeg mener at Somalien var bedre;-)))
Kropp og lengder er det beste på Dracula..Kommer du på SW så har vi han med. Så kan du hilse på Dracula der;-)))
Jättegrattis Caroline till BisBeste klubb katt total, han är så vacker med sina gröna ögon, som jag älskar på orientaler.
Rithwa
Stort grattis!
Han är superläcker, vilken grym look.
Jag ska på SW så då ska jag definitivt spana in honom. Kul att få chansen att se honom live.

GRATTIS!!!
Oh, han är verkligen pen, Caroline. Vilken vacker ögonform och vilken blick! Gratulerer! 
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus
Ja, vilken härlig gutt! Inte en pigmentcell sitter fel i det ansiktet och han kunde inte ha ett bättre namn. Grattis till detta underverk!
Grattis!
/Elisa

Grattis..han är så vacker
..ett utseende som jag faller pladask för
..vilka ÖGON perfekta i form & färg wow säjer jag bara..
At han er lang ja,det tviler jeg ikke på. Husker et bilde du viste, vet ikke om det var her eller et annet sted, av kroppen hans da han var 2-3 uker gammel.
Den kattungen har fått alt han
Pent mønster,lenger,profil,øyenfarge og form, hode. Og godt gemytt til tusen har jeg hørt rykter om…. DET er også like viktig.
En velfortjent BIS og total.
Jeg tviler på Somali eier har noe å si på at han tok totalen. Sikkert verdige kandidater begge to.
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

#3. Så fin somalin var då. Var inne på Revebos hemside och dær var han. Jisses vilket vacker katt! :)
Dessværre kan jag inte komma till SW. En av mina absolut bæsta vænner har valt att disputera den helgen, så jag kommer tillbringa lørdagens i en sæng sovandes efter en vældigt sen fredagskvæll, antar jag… Beklagar mig alltså inte, he he he. Men ni andra får ha det fantastsikt!!!

Bedårande kille

Ohhh så lekker han er blitt.Nyyydelig hode og hadde absolutt alt egentlig.
Jeg som hadde søstrene som favoritter 
Nå er jeg kjempespent på hvordan de to søstrene ser ut også så du må veldig gjerne vise frem de.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Vilken snygging! Superstilig! 

Guuud,han er så pen.Send han til Lillehammer,vi tar imot han med åpne armer.
Mer passande namn på den grabben är svårt tänka sig. Grymt läcker!

Grymt snygg!!!
Jeg måtte bare inn å se litt mer på deg,for du er en skikkelig damebedårer 
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/