Ihh, utställning!
Upptäckte att det var sista anmälningsdag idag för kattutställningen i Gävle den 12-13 september. Ringde och frågade om det fortfarande gick att anmäla, vilket gick bra!
Så nu har jag skrivit ut anmälan som ska fyllas i och skickas in.. är så nervig redan nu, är både min och Äzzys första utställning! Spännande, nervöst..
Var tvungen att skriva av mig lite innan jag bubblade över av nervositet. 
Du kommer til å synes det er kjempegøy!
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Va roligt! Så klart att man e pirrig i magen av första utställningen!
Min uppfödare tvingade sin man att åka med mej på första så jag visste vad jag skulle göra.
Han var mindre road! *S*
Känns ju som att det är hur lång tid som helst kvar, över två månader.. men tiden går ju fort! Hade dock redan glömt bort nervositeten, men började läsa om utställningar och hur de går till och då kom det tillbaka.. 
Kanske är någon här på forumet som ska dit? I Gävle som sagt, Gestrica kattklubb som arrangerar.
Anmälningstiden har förlängts till den 17/7, är i valet och kvalet om jag ska passa på att anmäla till söndagen också.. eller om det ska få vara en liten endagsgrej när det är första gången för oss. Börja lite lugnt så att säga.
Jag kommer att vara där och ställa ut!
Åhå, vad kul med någon härifrån 
På lördag är det dags. I natt drömde jag att jag sprang runt och letade efter Äzzys bur, men hittade den inte. Då gick jag och kollade efter någon som kunde hjälpa mig leta, när jag kom tillbaka var utställningen över och vi hade missat alltihop. 

Hihi jag ska också dit med 2 kissemissar!! TC o Yaira !!!Jag visste inte att du skulle dit Jenny Penny :)
#7 Den drömmen ger dig tur ska du se. Du är laddad efter den.

Jag kommer med i helgen med en röd skogkatt hona
Haha, så när du läste domarfördelningen och såg att det skulle en OSH g 03 dit så tänkte du inte på vem det kunde vara! Hihi.
Iaf Ninja så kommer din uppfödare också så du kan slappna av redan nu!
Jag ska ställa ut min husis för att prova på utställning :). Vet någon hur Elisabeth Raab Halvarson är som domare (heter hon så?)? Hur hon gör och sådär. (Sorry om jag stjäl tråd).
Med vänliga hälsningar Lisa
På DENNA utställning alltså :D

#12 Raab är väl ok ingen favorit och hon kan vara rätt bestämd men på huskatt är det ju inte samma allvar och standard som ska följas.. det går nog bra ska du se..
Arga tanten :O Närå, det blir nog bra :)

I´m coming! With my little Foxy
#9 Får hoppas på det. Har kollat en extra gång så jag har koll på allt som ska med, och inga tider ska missas.. och så erbjuder dom "nybörjarservice", så det ska väl inte bli allt för galet.
#11 Ja det är skönt att hon kommer också!
En fråga, finns det så man kan köpa något att äta där eller ska man ta med sig fika som räcker hela dagen?