Siames iFokus

Siames

Etikett: berättelser
Läst 876 ggr
MijmuPix
0

Mjaooouuu från Pixi!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej hej allesammans! Pixi här. Hör ni mig? Jag löper nämligen… nu igen! Mjaooohooouuu! Skrattande

MijmuPix
0

Jajamen, här är det romantik i kubik! Pixi är sååå kärlekskrank och vill gosa med de andra katterna hela tiden. Jättemysigt tycker Kingston som älskar pussar!

MijmuPix
0

Men mitt i gosandet så hörs det ett väldigt vrålande och ylande i falsett från vardagsrummet…!

MijmuPix
0

MJAAAOOOUU! Det är Lillegutt som sjunger för full hals! Han är nämligen ganska så kär i Pixi och sjunger så högt han bara kan för att hon ska uppmärksamma honom. (jag gissar att det är hårdrock han sjunger, kolla in nosen - vilken inlevelse! Tungan ute)

MijmuPix
0

Men Pixi gillar inga hårdrocksånger så hon frågar om inte Lillegutt kan sjunga något annat istället, något finstämt och romantsikt. Lillegutt funderar och funderar…

MijmuPix
0

Men Lillegutt har inte så många romantiska sånger på sin repetoar så han sjunger en liten fräckis-sång istället! Men den tyckte inte Pixi om.

MijmuPix
0

Den obotliga romantikern Pixi försöker istället flirta in sig hos Kingston men han håller på med något komplicerat bus och har inte tid med fåniga damer… "Oh bara EN liten puss kan jag väl få? Snäääälle Kingston?"

MijmuPix
0

Lillegutt kom på att han kan kanske en och annan romantisk sång trots allt (även om fräckis-sångerna är roligare) så han nynnar lite prövande på en smäktande ballad…

MijmuPix
0

Pixi blir överförtjust och vill genast gosa! "Å vad du är stilig och snäll Lillegutt, jag ska tvätta din tass!" säger hon. Lillegutt tycker att det här var väldans trevligt, tänk vad en liten romantisk trudelutt kan göra! Skrattande Japp - Lillegutt; nybliven Don Juan Katt!

Siameshona
0

Vilken underbar bildserie du har fått till!! Lillegutt ser ut att sjunga med inlevelse #3 Ha.ha Men tipsa han om ngn hårdrocksballad, kanske faller det fröken Pixi i smaken.

[hakkapelitta]
0

Jag tror jag kiknar av skratt! Hårdrocks-Lillegutt är bara helt suverän! Skrattande

ActionCat
0

Han är verkligen en liten don juan den där Lillegutt!!!

Lejonhjarta
0

Vilken underbar berättelse.Kyss

Juliette-
0

Hahaha vad söta dom är

Beige
0

Så Lillegutt har äntligen tagit examen i Kingstons charmörskola Skrattande

Då kanske det snart hörs ljudet av små tassar hos Mijmupix.

Toppenkul bildserie!

kalindas
0

Vackra katter och rolig bildserie. Glad

/Elisa

Helenaf76
0

Underbar!!! Skrattande

Nilla
0

En sån här härlig bildserie har jag inte sett på länge! Du har underbara katter där hemma. Kingston är ju min favvis förstås och Lillegutt…bara hans namn är ju så charmigt, att man nästan trillar av pinn!

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

HasseH
0

diggar också den här bildserien! Kul! Och fina bilder!

SacredSouls
0

Skrattande Nei det er ikke greit å være hverken Lillegutt eller Kingston i disse dager.

Det er bra Lillegutt endelig har forstått at for å lykkes hos damene må man bruke list og romantikk Skrattande Groviser og tullball kommer man ikke så langt med her i livet.

Superherlige bilder av gjengen Emma.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

MijmuPix
0

# 14: Kingston bockar och bugar och hälsar att preciiis så är det, han är helt enkelt världens bästa och mest blygsamme charmör-magister! Tungan ute

# 17 mfl: Tack! Glad (Lillegutt kanske får ändra namn till Jättegutt framöver så som han växer. Han är lite över 9 mån gammal nu och tassarna är en halv storlek större än Kingstons så han blir nog en stor kille när han är färdigväxt!)

MijmuPix
0

# 19: Ja nu är det bara romantiska sånger som gäller för Lillegutt, han är rena rama smörsångaren nu! Och Pixi svävar på rosa moln! Skrattande

SacredSouls
0

#20 Ja det er jo bare så søtt. Stor gutt etterhvert også heter han Lillegutt Kyss Synes det passer veldig bra jeg.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Nilla
0

Storgutt. Jättegutt? Ha ha ha ha!

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

nintendo
0

Skrattande Underbart!

Attacks
0

Tungan uteDet er et ordtak som heter: Gammel kjærlighet,ruster ikke.

Kanskje det er det Pixi også mener

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Bokskogens
0

Jätte fin bildserie!
Blir det några småtass tramp då?

Lillatassen
0

#3 Ser ut som han ligger och håller i en låtsas-mikrofon med tassen också och vrålar kärleksballader… störtsköna bilder!Skrattande

ElisaCosmos
0

Hejsan hoppsan vilka ögon hon har Pixie!!!!Puss!!

AngelsCo
0

Vilka underbara bilder på underbara katter!

Sandra - moderator & medarbetare Siames iFokus

alltidsiames
0

#27 Ja, som om de sjunger karaoke!

MijmuPix
0

# 25: Pixi har nog fortfarande inte glömt sin stora kärlek Secret - tänk; nu är det alldeles precis två år sen han var här på besök! Skrattande

# 26: Det återstår att se (peppar, peppar!!), jag håller tummarna hårt! Tungan ute

Zandrinos
0

Jätteroliga bilder och text på kanonfina katterGlad Lycka till med skönsångenSkrattande