Siames iFokus

Siames

Etikettfotogalleri
Läst 1946 ggr
Himmeltinden
0

Black and white:)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Da vi var i Luleå på Cool Cats utstilling, måtte vi bare innom fotografen dem hadde der. Og resultatet ble kjempebra.

Lille vakkerpia mi

(N) Himmeltinden`s My Lovely Beyoncè.

Nebukadnesar
0

Nydelig er hun.

Liljekatten
0

Snyggt foto på snygg katt! Glad

Zandrinos
0

Mycket fintGlad

hecajon
0

Underbart vacker tjejGlad Grattis!

Juliette-
0

mycket snyggt. Hon är så läcker

kalindas
0

Supervacker!Kyss

/Elisa

Helenaf76
0

Så vacker!! <3

[lisme]
0

Der var fotomodellen ja! Kjempefint bilde, du har sikkert flere flotte bilder, Linda er en dyktig fotograf!

kattkompaniets
0

jättefin

Nilla
0

Wow,så läckert med den svarta bakgrunden! Hon är mycket vacker! Glad

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

MijmuPix
0

Vad fin hon är! Fantastiskt fina gröna ögon! Glad

nintendo
0

Läcker bild på en jätteläcker katt!

SacredSouls
0

Det var et utrolig lekkert bilde av en så nydelig jente. Jeg tror hun har blitt min favoritt av dine katter jeg Kyss Skjønn!

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Siameshona
0

Stilig tjej. Jätteläckert med den svarta bakgrunden! Hoppas ni hade det bra i min gamla "hemstad"

Tozzi
0

Jättesnygg bild på en läcker katt!

Nizeli
0

Nydelig bilde av ei vakker jente.Kyss

nelliots
0

Hon är UNDERBAR! Och tjusig bild oxå. Flört

~ S*Nelliot's siames & orientaliskt korthår ~ www.nelliots.se ~
**Kattungar till salu!
**"The cat has too much spirit to have no heart" - Earnest Menaul

Himmeltinden
0

Tusen takk allesammen, hun er nok min lille prinsesse. Og pusen vet nok om det, og utnytter det fult ut:)

# 14 Vi hadde det strånende i Luleå. Jeg hadde det så trivelig sammen med mine svenske venner og selvfølgelig også norskene :) Veldig bra utstilling.

Og så fikk jo babyen min BIS på søndagen, og det kom litt uventet. For det var så mange fine katter at jeg bare satt og beundret den ene vakringen etter den andre:) Med andre ord…en super helg! Og masse lekre katter for øyet.

Himmeltinden
0

Og her et lite bilde av min overvektige kanin hihihi.. Må nok prøve å slanke henne til neste utstillingssesong. For hun har både mage å sie skjørt…Men mor sin godjente alikavell.

(N) Himmeltinden`s Sherry My Rose

Ziamizzimo
0

To vakre jenter du har der. Gleder meg til du kommer nedover til Østfold med den ene i høst. :)

Rithwa
0

Din lilla svart vita var ju så läcker Grattis till BIS:sen

cerwinvegas
0

#0 Jag säjer bara HELT UNDERBAR är hon..Kyss

& Grattis till BIS:et

Siameshona
0

#19 Men kaniner är gulliga oxå:)

Himmeltinden
0

#19 Javist er kaniner skjønne, virkelig skjønne… Og Rose er like hærlig som sin mamma PiaMia. Med en haug av personnlighet.

Tusen takk for gratulasjonene på BISèn, den hadde jeg ikke ventet meg, for konkurrentene var jo bare helt utrolig vakre. Jeg ble helt satt ut da lillepia mi fikk alle stemmene i Panel, trodde ikke jeg hørte riktig. Sitter enda og lurer på om dette er virkelig;)