Siames iFokus

Siames

Etiketthobby
Läst 5783 ggr
Liljekatten
0

Min nya väska

Måste visa upp min nya väska som jag skickat efter. Jag älskar denna bild på Boyan så jag bara måste ha den på min väska. Nu blir det väl lite "falsk varudeklaration" eftersom Boyan inte är en Liljekatt, men jag hoppas Line förlåter mej för det.Oskyldig

Har redan en mindre väska sedan tidigare.

Bra att ha i två olika storlekar. En till vardags och en till fin. Flört

Siameshona
0

Men gud så fina. vart har du beställt dessa??? Vill ha!

alltidsiames
0

Du är så häftig Lotta! Otroligt coola väskor!

Bokskogens
0

Jätte tuffa väskor!
Vill gärna me veta vart du har fått tag på dem.

hecajon
0

Vilka häftiga väskor, undrar också var du får tag på dem.

ramithi
0

Åmgud så flotte hvor har du fåt tak i dem skulle mer en gjeren hatt en slik selv.

SacredSouls
0

Sååå utrolig fine begge to.

Jeg har vært så heldig å sett veske 1 liveTungan utehaha. Og ja Lotta jeg tilgir deg om du forteller hvor det var du bestilte de fra. For det har jeg nemlig glemt.Skrattande 

Overalt hvor jeg har kikket så får man bare med et mindre bilde på og ikke slik at bildet dekker hele lokket slik som dine.(og det er jo det som er stilig)

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Liljekatten
0

Jag har beställt dem på Fuji direkt. Kolla in här.

Där kan man beställa olika fotoprodukter och det finns väskor i olika storlekar och modeller. Visst är det lite kul att ha nåt eget som ingen annan har. Glad

Bara att fixa en bild (jag la in text i mina bilder på Photoshop) och ladda upp på deras hemsida och sen kan man beställa vad man vill.

Tänk bara på att inte lägga in text i överkant på bilden. Då försvinner den nämligen över kanten på väskan. Jag gjorde det misstaget första gången och då blev resultatet detta:

Men jag tyckte deras hemsida var lite missvisande eftersom man inte kunde förutse detta så jag klagade och fick min andra väska gratis. Det var bra service tycker jag.

Så här såg bilden ut som jag laddade upp. Tänk på att ca 3cm viks över kanten. Bra om motivet sitter lite lägre på bilden om ni förstår vad jag menar.

Helenaf76
0

Åh vilka underbara väskor!! Boyan är ju bara sååååå underbar!!!!!

Liljekatten
0

#8 Håller med till 100%! Flört

SacredSouls
0

#7 Supert ! Glad 

De hadde samme type vesker på den norske siden så nå har jeg bestilt en jeg også Tungan ute

Boromir
0

Åh, så fina, vill också ha….// Malin

Liljekatten
0

#10 Vad har du valt för motiv? Visa, snälla! *nyfiken* Glad

Beige
0

Detta var väskor som väckte ett starkt vill ha begär hos mig, verkligen superfina!

Jag måste nog också leta fram en bild till en väska.

SacredSouls
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#12 Skrattande Jeg valgte mitt yndlingsbilde av mamma Messi jeg

Lejonhjarta
0

Dom e så fräcka! SKA ha, ja me.Skrattande Bara hitta ett bra motiv. Älskar Blåsan men hon e ju inte från mig heller. Får se hur d blir.

Jättesöt bild på din första väska me, Lotta.

kalindas
0

Du kan väl använda Blåsan på bild, trots hon inte är från dej. Jag tog ett foto på Smilla och skickade in. Får se om det blir ok.

/Elisa

Liljekatten
0

#14 Det blir säkert finfint! Du måste skicka in en bild sen när väskan kommer. Glad

#15 Visst kan du ha Blåsan som motiv i alla fall.

#16 Du måste också visa din när den kommer. Väskan alltså. Tungan ute

SacredSouls
0

Glad Nå har min veske kommet. Jeg er superfornøyd. Utrolig bra kvalitet på trykket. Ser nesten ut som om bildet er trykket på semsket skinn.

Maja er veske modellen.

Liljekatten
0

Kolla! Den blev ju jättefin! Glad Förstår att du är nöjd. Får du ha den i fred eller finns det risk för att Maja lägger beslag på den? Flört

kalindas
0

Har fått min också. Fotograferar den i dagarna.

/Elisa

SacredSouls
0

#19 Jada. Med to eldre brødre så er ikke Maja den som tripper rundt med veske nei Skrattande

kalindas
0

Här är min väska..Glad

/Elisa

Liljekatten
0

#21 Skrattande

#22 Den är också jättefin! Vad annat kan det bli med vackra Smilla på…Flört Valde du den lilla eller stora modellen?

kalindas
0

Den lilla modellen. Hade ingen liten väska innan.

/Elisa

Siameshona
0

Var lagom malliga ni för er väskor:)

kalindas
0

Tungan ute

/Elisa

SacredSouls
0

#22 Så fin den var Glad Nydelig bilde av Smilla.

#25 Malliga. Hva betyr det? Skrattande

hecajon
0

#27 Mallig= högfärdig, överlägsen, snorkig, dryg, struntviktig, viktig, pösig, skrytsam, uppblåst, stroppig, inbilsk, stöddig, självsäker, kaxig, nedlåtande, högdragen, arrogant, men i detta sammanhang skrivet med enSkrattande efter, så snällt menat.

Vilka fina väskor ni skaffar, måste komma på en bra bild och fixa en själv nu!!!! Vilken katt ska få äran? Oj, vad svårt att välja!

SacredSouls
0

#28 Takk Skrattande Ja da skjønte jeg setningen,hehe.

Jeg får nok skaffe meg en liten også med et bilde av Hannah på tror jeg. Er jo greit å ha to Tungan ute

Lejonhjarta
0

Ja kan ju låna Kalindas väska annars. Dom är ju rätt lika, Smilla å Blåsan.Flört

kalindas
0

Den väskan är miiiin!! Flört

/Elisa

Lejonhjarta
0

Nu tycker ja du e lite snål, Kalindas.Flört Bara låna liiiite.

kalindas
0

Miiin!Flört

/Elisa

Lejonhjarta
0

SnåljåpFlört Får väl shoppa en egen då. Rynkar på näsanHar ingen bra bild bara. Blåsan blir inte bra på bild hävdar hon. Eller så är d min kamera.

Kanske kan låna i smyg.Oskyldig

kalindas
0

Har lovat Helenaf76 att jag skulle komma upp till henne länge nu…
Kanske skulle åka i dag??
Kunde ju fotat dina bebisar och mammakatt också. Fast det är väl långt till dej?

Får fundera…
Måste ju ha med mig vovvar i varm bil…Obestämd

/Elisa

Helenaf76
0

#35 Det är mulet idag och än så länge bara 18 grader varmt. Flört Du är så välkommen!

Urtjusiga väskor!! Måste nog också skaffa mig en väska…. Hmmmmm… men vilken av katterna ska få pryda den? Nu blev det svårt.

cerwinvegas
0

Vilka fina väskor ni har skaffat med så vackra motiv..nu blev man sugen på en själv också..Glad

Lejonhjarta
0

Du får gärna komma hit på besök.Skrattande

Alltid trevligt när någon hittar hit. ;-)

Beige
0

Nu har jag också skaffat mig en väska, Liljekatten borde nästan få provision av Fuji.

Jag beställde en väska och en tygkasse med svartvit bild på. Nu väntar jag på den perfekta bilden av mina katter så att jag kan beställa ännu fler saker. Måste ju ha med bilder i färg också ;-)

kalindas
0

Snyggt!

/Elisa

Liljekatten
0

#39 Hahaha, glömde jag säga att jag jobbar på Fuji….Oskyldig…..nä, skojar bara. Skrattande Jättefina väskor. Speciellt den högra. Det blir så himla snyggt med svartvitt.

HasseH
0

#39 supersnyggt! Glöm inte berätta vilka kommentarer du får!

Lejonhjarta
0

Synd man inte använder svart/vitt mer. Blir så himla snygga kontraster!

Liljekatten
0

Oj, jag hade glömt att jag tog en bild på Barbros väska (Zamirs uppfödning) när jag var och hälsade på henne. Hennes fina Nilla är modell.

kalindas
0

Ska köpa en större väska framöver tror jag. Kan vara bra o ha.

/Elisa

Zandrinos
0

Denna väskan har jag köpt till en tjej, som har maine coon

Liljekatten
0

#46 Så söt! Glad

Lillatassen
0

Åh vilka läckra väskor, *blir genast sugen på att skaffa mig en* :)

Zandrinos
0

Denna har hon fått som musmattaSkrattande

Juliette-
0

Mäh skulle beställa en väska jag med men den säger bara mina bilder är för låg upplösning hur stora bilder vill dom ha Obestämd

kattkompaniets
0

Wow,  så läckra väskor.

Siameshona
0

# 46 Mumin himself??

Zandrinos
0

Mumin är på #46 och #49

Juliette-
0

Nu får jag ihop det fast hmm.. jag har ju inte photoshop så jag kan skriva mitt stamnamn snyggt

Juliette-
0

Nu har jag beställt en väska hoppas den blir fin Skrattande det kortet jag ville ha ligger på min trasiga dator *lite sur* men nu håller vi tummarna denna vart fin jag som aldrig använder väska tänkte försöka bli vuxen Skrattande går nog lättare med en väldigt fin väska

Nilla
0

Gud vad fina väskor! Om alla har en sådan på utställning, så känner man ju igen varandra! Aha, där går ju han/hon! Skrattande

Själv har jag en svart kasse i canvastyg med min Mathilda på. Den använder jag varje dag!

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Liljekatten
0

#56 Den har vi inte sett bild på….hmm….Obestämd Skärpning! Flört

Nilla
0

#57 Ähum, jag lovar att ta en bild på den. Skrattande

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

SacredSouls
0

Skrattande Ja nå kjenner vi hverandre igjen på veskene.

Så fine #44 og #46.

#58 Ja den må du jo ta bilde av.

HasseH
0

BEIGE! Nu har du ÄNDÅ glömt att berätta vilka kommentarer du får!

Beige
0

#60 Ops, men till mitt försvar så har jag bara hunnit använda väskan på en kattutställning hittills. Jag fick inte så många kommentarer men där blir den kanske lite mer en kattsak i mängden. Det var i alla fall en som kände igen väskan härifrån.

Dessutom så såg såg jag en som gick omkring med en likadan väskmodell men med en birma på. Kattväskorna sprider sig Glad

I vardagen har den inte fått hänga för då ryms inte alla mina bra-att-ha-saker.

Nästa gång vi ska ut kattväskan och jag är på SWS i Nyköping så vet ni inte hur jag ser ut så kanske ni känner igen väskan.