Siames iFokus

Siames

Etiketttillsalu
Läst 4368 ggr
Lillatassen
0

5 siames ungar till salu! :)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu har våran första kull börjat att "smita" ifrån lådan och huset börjar att bli en äventyrsplats för 5 små rackare, som blir döpta efter olika cocktails Cool

Kika in våran hemsida - www.minadrommars.se för mer info och bilder :)

Bilden är på:

S*Mina Drömmars Caribbean Chill, brunmaskad hane.

BaraLisa
0

Sötis!

Med vänliga hälsningar Lisa

alltidsiames
0

Jättefina! Ska bli roligt att se vilken färg de andra får!

Lillatassen
0

Ja, dem utvecklas verkligen i racer fart, bebis patrullen var nyss uppe och sprang runt överallt i vårt vardagsrum, buus! :)

Misstänker att en av dem jag var osäker på är en brunmaskad han också medans den siste busan som är så ljus, Hurricane, blir chokladmaskad :)

SacredSouls
0

Putter opp disse nydelige bebisene jeg Kyss

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

nintendo
0

Ljuvliga!

Siameshona
0

TuttinuttigaKyss

Lillatassen
0

Ja, puff puff, ingen som är intresserad av att bara komma och klaaaappa lite FlörtOskyldig

alltidsiames
0

Hahaha, åååååååååååååååååh så söööööööööööööööt.

Siameshona
0

#7 Jag kommer direkt till sötnos. Äter upp dig:)

Beige
0

#7 Men jösses så söt, vilka ögon Kyss

Lillatassen
0

Ja, lille Firefly är en riktig charmöör *lööv him* Kan knappt titta på dem nu för att inte kidnappa allihop och behålla hela högen :D:D

Beige
0

Men åååhhh igen, vilken gosmage Kyss

SacredSouls
0

#7 Han er bare helt nyyyydelig. Kan ikke se meg mett på han KyssKyss

Lillatassen
0

Haha, våran lille tjockis är det, White Lion :) Dem är för goa, just nu klättras det för fullt i våran soffa här, tur man själv är en kvällsuggla.. problemet är bara att jag ska SOVA i SOFFAN inatt när barnen tagit över våran säng ikväll - Hur hade jag tänkt nudå??! Sova?? :D haha..

Nilla
0

Putt putt…jag smälter som en isbit i solen. #7 - åh, vilken sötnos, alldeles ljuvlig! Tungan ute

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Uriel
0

Det är livsfarligt med alla söta bebisar här på forumet. Det känns som om jag skulle kunna ha hur mååånga som helstKyss

#7 vilken liten gullpluttKyssKyssKyss

Lejonhjarta
0

Magen var för sötKyss

MalinL
0

Åh! Kyss

Lillatassen
0

Goshögen 5 veckor :)

Lillatassen
0

Bebisar småå :)

Lillatassen
0

Caribbean Chill, brunmaskad hane, *buskillen* :)

Zandrinos
0

Vilka små sötnosarKyss

Det är inte  lätt med färger, en av mina blåmaskade blev brunmaskad över en natt.

Lillatassen
0

#22 Men visst är det så?! Ändras blixtsnabbt, var helt 100% för ngn vecka sedan att han var brunmaskad, men nu ser både White Lion och Firefly blåmaskade ut jämfört med mina 2 andra brunmaskade.. Vad är detta?! :D När ska man våga registrera dem??? :O

Lillatassen
0

Finns fortfarande kvar en chokladmaskad hona och 2 blåmaskade hanar om någon känner suget efter en liten siames bebis? Oskyldig

*lockar* Kan ju åtminstone komma och kika på dem, skadar ju inte Flört

www.minadrommars.se

kattkompaniets
0

jättesöta

Zandrinos
0

Jag har gett din tel.nr till en spekulant på blåmaskat. Lycka tillGlad

Lillatassen
0

Tack vad skoj, hoppas att dem hör av sig, annars kanske jag kidnappar hela högen själv och gömmer mig någonstans med min gos-hög.. Flört

Lejonhjarta
0

Min lilla konventerade åxå i färg från blått t brunt. Luriga små bebisar.

Lillatassen
0

Fortfarande två sötnosar kvar i kullen, ingen som har lite extra utrymme för en sötnos? Flört 

-> På Bilden - Chokladmaskade honan, Hurricane.

Finns även en blåmaskad kille kvar, Firefly Oskyldig

SacredSouls
0

Kyss Der er så fine dine små bebiser.

Lillatassen
0

Tack! Skulle gärna behållt båda som är kvar, fina färger på dem, men man får väl inse sina egna begränsningar Skrattande

Bokskogens
0

Firefly e verkligen min favvo… *suck*
Bor aldeles för nära dej för att våga komma och hälsa på! *ler*
Ska INTE ha någon mer pissemjau!
Lycka till med de små!

Lillatassen
0

#32 Haha.. ja det är verkligen varningen då att komma och hälsa på, då han är den keligaste i hela kullen *skrattar*.. Flört

Uppdaterat nya bilder och nu finns även en Gästbok på hemsidan så kika gärna in där och skriv någon rad i gästboken :)

Lillatassen
0

#32 Haha.. ja det är verkligen varningen då att komma och hälsa på, då han är den keligaste i hela kullen *skrattar*.. Flört

Uppdaterat nya bilder och nu finns även en Gästbok på hemsidan så kika gärna in där och skriv någon rad i gästboken :)

Lillatassen
0

Lillatassen
0

Men vad många likadana inlägg det blev här då, sidan krånglade lite.. Skäms