5 siames ungar till salu! :)
Nu har våran första kull börjat att "smita" ifrån lådan och huset börjar att bli en äventyrsplats för 5 små rackare, som blir döpta efter olika cocktails 
Kika in våran hemsida - www.minadrommars.se för mer info och bilder :)
Bilden är på:
S*Mina Drömmars Caribbean Chill, brunmaskad hane.
Sötis!
Med vänliga hälsningar Lisa
Jättefina! Ska bli roligt att se vilken färg de andra får!

Ja, dem utvecklas verkligen i racer fart, bebis patrullen var nyss uppe och sprang runt överallt i vårt vardagsrum, buus! :)
Misstänker att en av dem jag var osäker på är en brunmaskad han också medans den siste busan som är så ljus, Hurricane, blir chokladmaskad :)
Putter opp disse nydelige bebisene jeg 
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Ljuvliga!

Tuttinuttiga

Hahaha, åååååååååååååååååh så söööööööööööööööt.

#7 Jag kommer direkt till sötnos. Äter upp dig:)
#7 Men jösses så söt, vilka ögon 

Men åååhhh igen, vilken gosmage 
#7 Han er bare helt nyyyydelig. Kan ikke se meg mett på han 

Haha, våran lille tjockis är det, White Lion :) Dem är för goa, just nu klättras det för fullt i våran soffa här, tur man själv är en kvällsuggla.. problemet är bara att jag ska SOVA i SOFFAN inatt när barnen tagit över våran säng ikväll - Hur hade jag tänkt nudå??! Sova?? :D haha..
Putt putt…jag smälter som en isbit i solen. #7 - åh, vilken sötnos, alldeles ljuvlig! 
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Det är livsfarligt med alla söta bebisar här på forumet. Det känns som om jag skulle kunna ha hur mååånga som helst
#7 vilken liten gullplutt

Magen var för söt
Åh! 

Vilka små sötnosar
Det är inte lätt med färger, en av mina blåmaskade blev brunmaskad över en natt.

#22 Men visst är det så?! Ändras blixtsnabbt, var helt 100% för ngn vecka sedan att han var brunmaskad, men nu ser både White Lion och Firefly blåmaskade ut jämfört med mina 2 andra brunmaskade.. Vad är detta?! :D När ska man våga registrera dem??? :O

Finns fortfarande kvar en chokladmaskad hona och 2 blåmaskade hanar om någon känner suget efter en liten siames bebis? 
*lockar* Kan ju åtminstone komma och kika på dem, skadar ju inte 
jättesöta

Jag har gett din tel.nr till en spekulant på blåmaskat. Lycka till

Tack vad skoj, hoppas att dem hör av sig, annars kanske jag kidnappar hela högen själv och gömmer mig någonstans med min gos-hög.. 

Min lilla konventerade åxå i färg från blått t brunt. Luriga små bebisar.

Der er så fine dine små bebiser.

Tack! Skulle gärna behållt båda som är kvar, fina färger på dem, men man får väl inse sina egna begränsningar 

Firefly e verkligen min favvo… *suck*
Bor aldeles för nära dej för att våga komma och hälsa på! *ler*
Ska INTE ha någon mer pissemjau!
Lycka till med de små!

#32 Haha.. ja det är verkligen varningen då att komma och hälsa på, då han är den keligaste i hela kullen *skrattar*.. 
Uppdaterat nya bilder och nu finns även en Gästbok på hemsidan så kika gärna in där och skriv någon rad i gästboken :)

#32 Haha.. ja det är verkligen varningen då att komma och hälsa på, då han är den keligaste i hela kullen *skrattar*.. 
Uppdaterat nya bilder och nu finns även en Gästbok på hemsidan så kika gärna in där och skriv någon rad i gästboken :)

Men vad många likadana inlägg det blev här då, sidan krånglade lite..